BuzzJack
Entertainment Discussion

Welcome Guest ( Log In | Register | Help )

Latest Artist News
26 Pages V  « < 22 23 24 25 26 >  
Reply to this topicStart new topic
> Harry Styles • General Discussion
Track this topic - Email this topic - Print this topic - Download this topic - Subscribe to this forum
Stray Cody
post May 8 2016, 09:37 PM
Post #461
You're my favorite pizza place
*******
Group: Moderator
Posts: 29,233
Member No.: 21,308
Joined: 24-October 14
   No Gallery Pics
 


I'm with Jay on this, can I get a HUZZAH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qween
post May 8 2016, 09:39 PM
Post #462
Miss Rodham, if you're nasty
*******
Group: Veteran
Posts: 29,656
Member No.: 11,709
Joined: 23-August 10
 


I have come in here solely to say this haircut is a TROUBLING event. Bye.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jimmy Jam
post May 11 2016, 04:07 PM
Post #463
tempted by kings with the finest of things
****
Group: Members
Posts: 1,808
Member No.: 21,231
Joined: 22-September 14
   No Gallery Pics
 


For those who haven't seen yet wub.gif



Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post May 11 2016, 04:15 PM
Post #464
the doctor says i'm diagnosed with shit days and mistakes
********
Group: Chief Cow
Posts: 63,480
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 


Looks basically like how it was in the Midnight Memories era to my eyes! Not that you can tell much with the hat there kink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakewild
post May 11 2016, 04:22 PM
Post #465
not 152chris (☻‿☻)
******
Group: Members
Posts: 11,672
Member No.: 2,790
Joined: 2-February 07
   No Gallery Pics
 


wish it was full buzzcut
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post May 11 2016, 04:36 PM
Post #466
the doctor says i'm diagnosed with shit days and mistakes
********
Group: Chief Cow
Posts: 63,480
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 


No.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maurice!
post May 17 2016, 03:47 PM
Post #467
BuzzJack Gold Member
*****
Group: Artist Mod
Posts: 3,057
Member No.: 20,217
Joined: 10-December 13
 


Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post May 17 2016, 04:07 PM
Post #468
the doctor says i'm diagnosed with shit days and mistakes
********
Group: Chief Cow
Posts: 63,480
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 


I will always prefer long hair Harry but damn he can pull anything off.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jimmy Jam
post May 17 2016, 04:14 PM
Post #469
tempted by kings with the finest of things
****
Group: Members
Posts: 1,808
Member No.: 21,231
Joined: 22-September 14
   No Gallery Pics
 


I agree, long hair Harry always best tbh. He looks handsome, and gorgeous as always, but more generic looking imo :/ can't wait until he grows it back out laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post May 17 2016, 04:16 PM
Post #470
the doctor says i'm diagnosed with shit days and mistakes
********
Group: Chief Cow
Posts: 63,480
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 


Yeah the best thing about long hair Harry was the individuality and how he didn't care what others thought. I wouldn't be shocked if he grew it back after the film!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jimmy Jam
post May 17 2016, 04:20 PM
Post #471
tempted by kings with the finest of things
****
Group: Members
Posts: 1,808
Member No.: 21,231
Joined: 22-September 14
   No Gallery Pics
 


I really hope so, because i do agree 100. As he was going short, I would have much rather have had the curls back wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post May 17 2016, 04:29 PM
Post #472
the doctor says i'm diagnosed with shit days and mistakes
********
Group: Chief Cow
Posts: 63,480
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 


He said in an interview last year that he thinks long hair suits him better so I can definitely see him going back to it! Not just wishful thinking heehee.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
J▲hq
post May 17 2016, 05:52 PM
Post #473
i hear you calling me at night
*******
Group: Entertainment Mod
Posts: 27,669
Member No.: 8,674
Joined: 15-April 09
 


Looking great!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Medellíam
post May 17 2016, 05:58 PM
Post #474
BuzzJack Legend
*******
Group: Chart Mod
Posts: 35,471
Member No.: 12,472
Joined: 8-December 10
 


Looks much better imo. Sometimes it looked good long (much more in a bun) but a lot of the time looked quite greasy. *hides*
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Josh!
post May 19 2016, 03:31 PM
Post #475
c:
******
Group: Members
Posts: 12,670
Member No.: 20,692
Joined: 12-March 14
 


I fancied him with the long hair too (although sometimes it looked a bit TOO long still) but he's even more attractive with it shorter, just reminds me of me crushing on him during the X Factor days laugh.gif but he definitely looks better now!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post Jul 20 2016, 03:04 PM
Post #476
the doctor says i'm diagnosed with shit days and mistakes
********
Group: Chief Cow
Posts: 63,480
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 




Really nice to hear comments like that about Harry I think! wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maurice!
post Jul 23 2016, 10:37 AM
Post #477
BuzzJack Gold Member
*****
Group: Artist Mod
Posts: 3,057
Member No.: 20,217
Joined: 10-December 13
 


A 1st trailer of Dunkirk is getting played at a film festival in America. Is that normal? Cause they are still filming over here in the Netherlands for it.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UltraME!
post Jul 23 2016, 10:39 AM
Post #478
You Can't Spell AwesoME without ME!
*******
Group: Entertainment Mod
Posts: 28,170
Member No.: 20,947
Joined: 26-May 14
 


Yeah it seems to be a teaser trailer for the movie, quite a lot of the big budget films are releasing teaser trailers now as it is currently Comic Con in America! (For example, the King Arthur trailer/maybe Wonder Woman trailer are also being released and they are both released around the same time as Dunkirk!)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post Sep 26 2016, 03:54 PM
Post #479
the doctor says i'm diagnosed with shit days and mistakes
********
Group: Chief Cow
Posts: 63,480
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 








Well each one is better than the last! laugh.gif #3 is for sure the best one there (although yay for a return of long hair of sorts in #2 I guess lmao x)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post Sep 26 2016, 04:57 PM
Post #480
the doctor says i'm diagnosed with shit days and mistakes
********
Group: Chief Cow
Posts: 63,480
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 


WAIT that second pic was taken before the haircut!!!! ohmy.gif I assumed it was a wig! laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post


26 Pages V  « < 22 23 24 25 26 >
Reply to this topicStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:


 

Lo-Fi Version Time is now: 27th June 2019 - 10:17 AM