BuzzJack
Entertainment Discussion

Welcome Guest ( Log In | Register | Help )

4 Pages V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> ( ͡° ͜ʖ ͡°) illuminazo thread REVEALED ( ͡° ͜ʖ ͡°), Olly Murs is the latest illuminati. He watch you thru the walls u know
Track this topic - Email this topic - Print this topic - Download this topic - Subscribe to this forum
t=SpunderfulXmas
post Jan 6 2015, 09:00 PM
Post #1
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


One to start you off:

Duke Dumont

Duke = "a male holding the highest hereditary title in the British and certain other peerages."

Mont=Mount
Monte=Mountain
Du=The

Conclusion: Duke Dumont = King of The Mountain? biggrin.gif



This post has been edited by SPINUMINATI ADAM: Jan 12 2015, 09:23 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephCarey
post Jan 6 2015, 10:15 PM
Post #2
dreadlocked hair don't care
*******
Group: Global Mod
Posts: 48,133
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Math ☂
post Jan 6 2015, 10:17 PM
Post #3
come on down to south park
******
Group: Members
Posts: 5,177
Member No.: 19,852
Joined: 26-September 13
   No Gallery Pics
 


QUOTE(JosephStyles @ Jan 6 2015, 05:15 PM) *

laugh.gif laugh.gif It's been a while since I've laughed so hard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 6 2015, 10:28 PM
Post #4
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


Avicii
Vicii = Vices

Vice 'An immoral or wicked personal characteristic' ohmy.gif

Avicii - 3 'i's
A triangle has THREE sides
The illuminati is a triangle
Holy shit AVICII IS ILLUMINATI! ohmy.gif



Vici = Switzerland
Is Avicii not really from Sweden? thinking.gif



Meghan Trainor

Megan - A girl that is very stubborn but at the same time can be the greatest friend on the planet. She loves pizza and is ... (Urban Dictionary)
Traino - Drawing

OMG MEGHAN FAVOURITE HOBBIES INCLUDE EAT PIZZA AND DRAWING BASS BUT EVERYONE LOVES HER ohmy.gif




She actually confirmed she 'loves pizza' on her Twitter account!


Enrique Iglesias



Enrique Iglesias = HARRY CHURCHES laugh.gif

Conclusion = Enrique likes Harry Potter but mistakes Hogwarts for a church nono.gif




Idina Menzel
Had fun with Idina Menzel kink.gif

Idina = Then gives
Manzel = Husband
rotf.gif
What's her next song going to be called? laugh.gif




Nicki Minaj
Onika Tanya Maraj is her real name

Onika = Warrior
Maraj = Marine
huh.gif

Tanya ' You like to control everyone within your influence, to shape things to your own liking.'

HOLY SHARKS NICKI
wait we already know she's illuminati dry.gif
But NO Y'ALL DIDN'T KNOW SHE'S A DAMN UNDERWATER ILLUMINATI WARRIOR ohmy.gif


This post has been edited by SPINNING ADAM: Jan 7 2015, 09:46 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 7 2015, 08:59 AM
Post #5
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


Forgot to mention:

Manzel = Husband

Men = plural of man

Menzel = HusbandS? ohmy.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Klampus
post Jan 7 2015, 10:50 AM
Post #6
wtf are perfect places
******
Group: Entertainment Mod
Posts: 12,602
Member No.: 17,160
Joined: 3-June 12
   No Gallery Pics
 


unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob S
post Jan 7 2015, 10:57 AM
Post #7
BuzzJack Legend
*******
Group: Members
Posts: 23,245
Member No.: 3,804
Joined: 3-July 07
   No Gallery Pics
 


Er....... wtf is this haha. I'm not getting it Adam? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 7 2015, 10:59 AM
Post #8
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


QUOTE(Rob S @ Jan 7 2015, 10:57 AM) *
Er....... wtf is this haha. I'm not getting it Adam? unsure.gif


Just googling some artists and seeing what they mean when translated laugh.gif

Some of the results are amazing biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HausAlone
post Jan 7 2015, 11:11 AM
Post #9
Henrietta R Hippo
*******
Group: AF Leader
Posts: 28,530
Member No.: 13,007
Joined: 17-February 11
 


heehee.gif

Can you check Tony Bennett & Lady Gaga for me please? unsure.gif (stylised as one artist of course)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 7 2015, 11:59 AM
Post #10
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


QUOTE(RebelHaus @ Jan 7 2015, 11:11 AM) *
heehee.gif

Can you check Tony Bennett & Lady Gaga for me please? unsure.gif (stylised as one artist of course)


laugh.gif

Well Lade means let,
And Gago means foolish laugh.gif

Also, Gaga means 'slightly mad, typically as a result of old age, infatuation, or excessive enthusiasm.'
SO TRUE biggrin.gif

Tony means 'fashionable among wealthy or stylish people.'
Bennett derives from the medieval given name 'Benedict', from the Latin 'Benedictus' meaning blessed.

So Tony Bennett & Lady Gaga are foolish and slightly mad but enthusiastic and fashionable yet blessed cool2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 7 2015, 12:10 PM
Post #11
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 




Keep SPINNING those tunes Adam wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HausAlone
post Jan 7 2015, 12:10 PM
Post #12
Henrietta R Hippo
*******
Group: AF Leader
Posts: 28,530
Member No.: 13,007
Joined: 17-February 11
 


*_*

Tony Benedict & Lade Gago - Cheek to Check 👴👵
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 7 2015, 12:23 PM
Post #13
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


QUOTE(RebelHaus @ Jan 7 2015, 12:10 PM) *
*_*

Tony Benedict & Lade Gago - Cheek to Check 👴👵


Chek means 'laugh' thinking.gif ILLUMINATI CONFIRMED
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 7 2015, 12:45 PM
Post #14
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


Taylor Swift ohmy.gif

Tailor - A cutter profession, someone who cuts.

Swift - A breed of bird.

TAYLOR CUTS BIRDS? nono.gif



Kylie Minogue

Kylia = Villages

Minogue 'A derivative of the Irish word meaning monk'

So Kylie Minogue is a village monk? laugh.gif


This post has been edited by SPINNING ADAM: Jan 7 2015, 02:13 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Klumzee
post Jan 7 2015, 02:15 PM
Post #15
it's alright to feel like a fat child in a pushchair
******
Group: Members
Posts: 12,724
Member No.: 11,421
Joined: 3-July 10
 


What on earth is this?! laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 7 2015, 02:17 PM
Post #16
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


QUOTE(Kl▲mzee @ Jan 7 2015, 02:15 PM) *
What on earth is this?! laugh.gif


klamaz = 'does not explain'

RebelHaus

Rebal = Cast lots huh.gif

Haus = House

huh.gif

Katy Perry

Kati = between thinking.gif

cati = how many

Peri = fairy laugh.gif but huh.gif

On the subject:







Coincidence? thinking.gif



Nicole Scherzinger

Scherz = Hoax laugh.gif
Scherzinge = total joke rotf.gif


Tinie Tempah wub.gif

Tinei = quenching

Tempah = in advance huh.gif huh.gif


This post has been edited by SPINNING ADAM: Jan 7 2015, 03:12 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michael Bubré
post Jan 7 2015, 05:18 PM
Post #17
Mr Jade Lauren Williams <333
********
Group: Moderator
Posts: 78,823
Member No.: 8,300
Joined: 14-February 09
 


:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santa's Coming
post Jan 7 2015, 05:26 PM
Post #18
Creole Lady Mayonnaise
******
Group: Members
Posts: 9,751
Member No.: 16,548
Joined: 16-March 12
   No Gallery Pics
 


Is adam on crack?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Klampus
post Jan 7 2015, 05:28 PM
Post #19
wtf are perfect places
******
Group: Entertainment Mod
Posts: 12,602
Member No.: 17,160
Joined: 3-June 12
   No Gallery Pics
 


It's all v~ cheek to chek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jan 7 2015, 05:29 PM
Post #20
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,517
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


QUOTE(Toby @ Jan 7 2015, 05:26 PM) *
Is adam on crack?


No he would never do such a thing ohmy.gif nono.gif

I use Google to find the translations as well. teresa.gif

Demi Lovato

Demi = half

Lovat = promised

thinking.gif


This post has been edited by SPINNING ADAM: Jan 7 2015, 05:39 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post


4 Pages V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:


 

Lo-Fi Version Time is now: 12th December 2017 - 02:53 AM