BuzzJack
Entertainment Discussion

Welcome Guest ( Log In | Register | Help )

7 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BOOBS
Track this topic - Email this topic - Print this topic - Download this topic - Subscribe to this forum
Santa's Coming
post Jul 14 2016, 04:52 PM
Post #1
Creole Lady Mayonnaise
******
Group: Members
Posts: 9,753
Member No.: 16,548
Joined: 16-March 12
   No Gallery Pics
 


What is the fuss with boobs. I saw a big boobed woman in town yesterday and there alot of men staring at her. She had a flat ass and the face of gollum like creature.

so what is with mens obsession with 2 blobs of veiny fat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakewild
post Jul 14 2016, 04:53 PM
Post #2
not 152chris (☻‿☻)
******
Group: Members
Posts: 10,971
Member No.: 2,790
Joined: 2-February 07
   No Gallery Pics
 


cos tits are fit son

This post has been edited by #00274E: Jul 14 2016, 04:54 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudolph
post Jul 14 2016, 04:55 PM
Post #3
Infamy Infamy they all got it in for me
********
Group: Chart Mod
Posts: 122,804
Member No.: 2
Joined: 5-March 06
 


A topic about Boobs ohmy.gif I'm in magic.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
❄The Snow.
post Jul 14 2016, 05:00 PM
Post #4
Life is too short for shade.
******
Group: Members
Posts: 8,099
Member No.: 23,308
Joined: 24-May 16
   No Gallery Pics
 


Thread of the year.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MerryFlynnmas
post Jul 14 2016, 05:00 PM
Post #5
Sit Down. Be Humble.
******
Group: AF Leader
Posts: 17,719
Member No.: 20,835
Joined: 20-April 14
 


You posting a topic about Boobs, never thought I would see the light and day #Tobyistraight tbh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Tim
post Jul 14 2016, 05:01 PM
Post #6
Jemma Lucy of t Seet
*******
Group: Members
Posts: 23,560
Member No.: 16,660
Joined: 2-April 12
 


Asses >>>> boobs tho
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yuki On Ice~
post Jul 14 2016, 05:02 PM
Post #7
don't lose your way
*******
Group: Veteran
Posts: 26,304
Member No.: 12,929
Joined: 3-February 11
 


Nah, Toby is a gay man, hence why he can never understand.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sceryl_Streep
post Jul 14 2016, 05:02 PM
Post #8
Miss Rodham, if you're nasty
*******
Group: Veteran
Posts: 29,288
Member No.: 11,709
Joined: 23-August 10
 


It's clearly all a giant conspiracy on the part of straights.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jul 14 2016, 05:02 PM
Post #9
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,536
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


I also don't see tha fuss #stillstr8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santa's Coming
post Jul 14 2016, 05:04 PM
Post #10
Creole Lady Mayonnaise
******
Group: Members
Posts: 9,753
Member No.: 16,548
Joined: 16-March 12
   No Gallery Pics
 


QUOTE(*Tim @ Jul 14 2016, 06:01 PM) *
Asses >>>> boobs tho

Not your ass though.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santa's Coming
post Jul 14 2016, 05:05 PM
Post #11
Creole Lady Mayonnaise
******
Group: Members
Posts: 9,753
Member No.: 16,548
Joined: 16-March 12
   No Gallery Pics
 


QUOTE(Iz~ @ Jul 14 2016, 06:02 PM) *
Nah, Toby is a gay man, hence why he can never understand.

but this was the ugliest munter ive ever seen and men were drooling.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Tim
post Jul 14 2016, 05:05 PM
Post #12
Jemma Lucy of t Seet
*******
Group: Members
Posts: 23,560
Member No.: 16,660
Joined: 2-April 12
 


QUOTE(Devan @ Jul 14 2016, 05:04 PM) *
Not your ass though.

Well I dont like man asses, so indeed I like boobs more than my ass
Go to the top of the page
 
+Quote Post
❄The Snow.
post Jul 14 2016, 05:18 PM
Post #13
Life is too short for shade.
******
Group: Members
Posts: 8,099
Member No.: 23,308
Joined: 24-May 16
   No Gallery Pics
 


QUOTE(Devan @ Jul 14 2016, 05:52 PM) *
What is the fuss with boobs. I saw a big boobed woman in town yesterday and there alot of men staring at her. She had a flat ass and the face of gollum like creature.

so what is with mens obsession with 2 blobs of veiny fat?


Did the woman have her boobs completely covered by clothing as in was it a high top or a low cut top she was wearing?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Christmas Cherry...
post Jul 14 2016, 05:33 PM
Post #14
feminist icon
******
Group: Global Mod
Posts: 17,180
Member No.: 21,777
Joined: 21-April 15
 


boobs*.*
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nadolig Llawen!
post Jul 14 2016, 05:35 PM
Post #15
Radical Pink Troll
******
Group: Artist Mod
Posts: 14,509
Member No.: 177
Joined: 11-March 06
   No Gallery Pics
 


My boobs were probably bigger tho.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Regina
post Jul 14 2016, 05:35 PM
Post #16
Ooga Boo
********
Group: Members
Posts: 61,870
Member No.: 5,572
Joined: 9-March 08
 


QUOTE(memebury. @ Jul 14 2016, 06:02 PM) *
I also don't see tha fuss #stillstr8



QUOTE(memebury. @ Jul 11 2016, 07:39 PM) *
I think I like the men more than some of the women in this tbh laugh.gif


smoke.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t=SpunderfulXmas
post Jul 14 2016, 05:40 PM
Post #17
Hang in when the world counts you out and you’re gonna be fine
*******
Group: Members
Posts: 20,536
Member No.: 21,005
Joined: 20-June 14
 


!!!!! laugh.gif

ugh it's hard to explain tho
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ʟɪɴᴅsʟᴇɪɢʜ.
post Jul 14 2016, 05:40 PM
Post #18
Heda
******
Group: Moderator
Posts: 8,477
Member No.: 21,176
Joined: 29-August 14
   No Gallery Pics
 


QUOTE(princess_lotti @ Jul 14 2016, 06:33 PM) *
boobs*.*


*lesbian joke*
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tyler
post Jul 14 2016, 08:35 PM
Post #19
No wonder there's panic in this industry, I mean please...
*******
Group: AF Leader
Posts: 43,418
Member No.: 67
Joined: 7-March 06
 


Boobs make outfits look nice! No nipples though.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Tim
post Jul 14 2016, 08:37 PM
Post #20
Jemma Lucy of t Seet
*******
Group: Members
Posts: 23,560
Member No.: 16,660
Joined: 2-April 12
 


QUOTE(memebury. @ Jul 14 2016, 05:40 PM) *
!!!!! laugh.gif

ugh it's hard to explain tho

I get u. There's a certain taboo around a man being able to admit when another male is attractictive. It requires a certain confidence and no f***s to be given. Like I am not affraid to admit when a male is attractive, that doesnt mean I wanna do the dirty with them
Go to the top of the page
 
+Quote Post


7 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:


 

Lo-Fi Version Time is now: 16th December 2017 - 08:50 PM