BuzzJack
Entertainment Discussion

Welcome Guest ( Log In | Register | Help )

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> The Buzzjack Rap
Track this topic - Email this topic - Print this topic - Download this topic - Subscribe to this forum
Queef of Peace
post Mar 3 2018, 10:11 PM
Post #1
Life is so much queefier than we allow ourselves to think x
*******
Group: Members
Posts: 21,461
Member No.: 18,639
Joined: 18-April 13
   No Gallery Pics
 


I'm thinking about us making a group-effort rap track.

TSnake can provide production duties, maybe with DanG too.

However, before I pass it to theSnake, I want to see what y'all think of y'all verses. I've included people I *THINK* will agree to give vocals. If not, we can change them out for people who want to be in the rap.

*Generic rap beat*

(Brer)

UGH

URGH

UGH

URGH

(Lottie)

Uh, HI,
My name is Lotti,
Dot the 'i', cross the 'e'
(Random male rap shout, DITTER!) (Repeat the shout quieter 'DITTER!')
I'm a QT,
And a Queen Bee,
(Male rap shout, 'BEE!')
And when ah get to heaven, I'm an angel be,
And if you don't believe me,
Ha ha bitch you'll see!
(Random male rap shout, 'HAUNTING!')
People see me,
They like, gee wee, golly gee,
Grindin a dough at the Waitrose, hee hee,
I'M THE MUFFA FOOKEN MVP!
Talk to me!
UGH!

(T BOY)

URGH
Stand aside, stand aside, it's me, T BOOOOIIII
AHOY, AHOY!
Or, as they say in Spanish, Soy yo, el chico de T, T Boy Soy!
Ugh, live for today, or as the Spanish say, para hoy
HOY!
Lookin' around for ma Helen of Troy,
Eagle-eyes and pockets of moy-moy
UGH
(Rap breaks down so T Boy can explain in a normal voice, Moy-moy here of course refers to money, but in such a diminutive colloquial sense as to allow for rhyming, like Cockney rhyming slang.)
Comin' at you so fast, ah make decoys,
Come find me, sunnin' maself in Illinois
T BOIIIIII!
Uh

(BRER)

Na, na, na, step aside now, it's me,
That's right, it's Bre!
All you rubber-neckers lookin' at me,
Maybe I should just take an indecent pee,
PEE!
Gotta be like Pop-Eye, big and strong,
Gotta go and eat all those pea!
Ugh ma homegirl, Jade, she so fine,
So fine, if you wanna play it to Beyoncé
YOU'RE GONNA NEED WINE!
She ruins eyes for others, you see,
But I'm so fly ain't no one passin up on a slice of Bré
(Random rap/ rock strange scream):
URGHAAAYOOOWRRRWWWW!!!!!

(JERD)

Ugh,
Ain't no one steppin on me,
I'm Jerd, ain't no one's homegal,
I'm Jade, don't throw me no shade,
Or I'll swipe you down with verbal grenade
HOLLA!
UGH, I'm Jerd, the big deuce on campus,
Flyin' high as a bird
(FURTADO!)
But not floppin like a wet turd.
(TURD!)
URGH
Jerd, Queen of Life, all style, no suade,
Come y'all, don't show me hade!
(Rap breaks down. Speaks in normal voice: Obviously, 'hade' here refers to hate, but given an American-style pronunciation. This is due to Americans often conflating the sounds of the 't' and 'd' consonants, such as 'ladder' and 'latter', due to the positioning of the tongue, and hence explains a lot of common spelling misconceptions on t internets. This is due to stress with the aveolar flap creating a 'd' sound from the phonemic 't'. A voiceless plosive with consonant softening is quite common in many American dialects.)

(Cody)

(Music starts, now replaced by country bumpkin hick guitar strings)

(Cody begins by speaking like a hillbilly)

HOE HOE HOOOOOOOLD UP
Did someone mention Muuurriiccaaaa?

(Rap music starts up again, but with country twangs in the background)

Uhh, it's Cooooody
Cody in the house,
Not Cory, not Cory!
Comin' from Trumplandia,
Land of the Great Orange Turd
(Random male rap shout, TURD, TURD!)
Got ma hand on my chest like on me,
Sayin', 'Oh say can you see',
I'm the world's biggest patriot!
Gettin' me some o' that moonaaaay
Or ma name isn't Hick Codaaay!
Best back up, gimme ma space, or you be soooorry,
(Rap stops for Cody to explain: Sorry, pronounced like a Canadian, of course)
Hearin those clack clack clack of Kodack,
Got all these tarts sayin, 'hoedy!'
Climbin' down from ma tractor, yeah I slaay, slaaay
Ugh, and I'm here to stay!
Slay!
UGH

(JAY)

Na na na, it's my name's Jay,
Did I hear someone say HOLLA?
When I'm hollerin at ya, holla holla, like the Spice Girls in Hollier!
Na na na, my name's Jay,
You'll find me on a farm all covered in hay,
A roll around with my dishy tray,
(Rap breaks down: Of course, tray here refers to my significant sexual other and is thus chosen due to collocation placement, with the typical, dishy, adjective used to describe a tasty treat of a person combined with the new-ism, tray, for extra sensual effect. Rap starts up again.)
A roll around with my dishy tray,
Come right ahead if you wanna play!
But buyer beware:
Don't look directly at my hair!
If you do, you GONNA NEED SUNSCREEN!
(Rap breaks down: But no, no, I kid, I kid, I have nothing against the ginger like me.)

(Doctor Blind)

YOOOOOOOO! Abdul Fareek about to flow.
Yes it’s my birthday (again)
Like you didn’t know.
I’m like Houdini, can escape any trap
Your IP matches are a load of crap.

And its Doctor Blind you will find
One of a kind with the isobar lines
Not delicate like a cirrostratus
With ma rap coming at us
Cirrostratus, crenellations, crazy nations,
The BLIND leading the BLIND
Hee Ho!

(Iz)

Ugh, it's me, little Izzles,
Oh it's me, it 'tis,
It's me, IZ!
Mate I'm insulted by my verse, I ain't no concise lyricist
in fact I'd go so far to say I'm indubitably pissed
You missed a shot or two, you're some way off the prize
you keep bliddy forgetting my name's pronounced 'EYES' mad.gif

(DalekTurret)

"Call me a hookworm, cause I got negative space
I'm busy trippin' it got me confused and dazed
Shinin', shinin', trapped in a hedge maze
Better find my way out, before I get sprayed with da mace"

(TheSnake)

UGH
For now, time to say the final take,
Yeah, it's me, TheSnake!
So let's the final chorus make,
And no one go toilet to make,
As the Muricans say, hey, hope I sound me some like Drake!
UGH
I'mma finish the song and go get BAKED!
It's me, THESNAKE!
(Rap fades away as thesnake adds, but please don't get baked. I do not condone the marijuana. In fact, I promote the safe baking of pies in the kіtchen, as long as you do not do it for 3-5 years running like Katy Perry and Nelly Furtado, away from the pop game. UGH.)

Uh, it's cqmqrn, uh, on the final chorus,
Final countdown, go take a seat!
C and q and m and q and n,
What does that spell? It's cqmqrb!!
Y'all waited for the chorus,
(Lew: The mice are back, the mice are back!)
Ho hey ho hey,
Comin' at ya and lookin around,
Got my Buzzjackers safe and sound.
(Lew: The mice are back, the mice are back!)
Got Lee standing tall and lookin' saucy!
Got Vidcapper cappin' some KNEE
(GANGSTA!)
And we got some rockin Lindsey!
Got Cameron wavin' his arms like a tree
(Lew: The mice are back, the mice are back!)
Got us some BridgeCow playin' some Bingo at sea.
(BIIIIINNNGOOOOOO!!!!)
But most of all we just gonna be
(Lew: The mice are back, the mice are back!)
B-U-Z-Z-J
B-U-Z-Z-J!
(Lew: The mice are back, the mice are back!)
Comin at ya, comin at ya,
Like an outraged flea.
HOLLA!



So, what do y'all say??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jade
post Mar 3 2018, 10:14 PM
Post #2
Mrs Brayden Smith <333
*******
Group: Moderator
Posts: 27,247
Member No.: 12,810
Joined: 18-January 11
 


This is a WORK OF ART. *.*
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danG
post Mar 3 2018, 10:16 PM
Post #3
◢ ◤
*******
Group: Chart Mod
Posts: 47,125
Member No.: 11,746
Joined: 30-August 10
   No Gallery Pics
 


Thread of the year.

(I could do some basic production)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Queef of Peace
post Mar 3 2018, 10:16 PM
Post #4
Life is so much queefier than we allow ourselves to think x
*******
Group: Members
Posts: 21,461
Member No.: 18,639
Joined: 18-April 13
   No Gallery Pics
 


wub.gif wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Queef of Peace
post Mar 3 2018, 10:16 PM
Post #5
Life is so much queefier than we allow ourselves to think x
*******
Group: Members
Posts: 21,461
Member No.: 18,639
Joined: 18-April 13
   No Gallery Pics
 


Anyone wanna add their own verse??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cody💧Slayberry
post Mar 3 2018, 10:16 PM
Post #6
check your thighs in the mirror... and i'm done
*******
Group: Moderator
Posts: 24,015
Member No.: 21,308
Joined: 24-October 14
   No Gallery Pics
 


what tf did I just read

COUNTRY BUMPKIN MUSIC YOU KNOW ME BETTER THAN THAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T Boy
post Mar 3 2018, 10:17 PM
Post #7
Radical Pink Troll
******
Group: Moderator
Posts: 15,605
Member No.: 177
Joined: 11-March 06
   No Gallery Pics
 


I think that’s the most I’ve ever seen written about me that has so little to do with me.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cqmerqn
post Mar 3 2018, 10:19 PM
Post #8
Fuego!
******
Group: Members
Posts: 15,343
Member No.: 23,155
Joined: 10-April 16
   No Gallery Pics
 


Uh bitch where’s my verse

I want the chorus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Queef of Peace
post Mar 3 2018, 10:21 PM
Post #9
Life is so much queefier than we allow ourselves to think x
*******
Group: Members
Posts: 21,461
Member No.: 18,639
Joined: 18-April 13
   No Gallery Pics
 


QUOTE(Cqmerqn @ Mar 3 2018, 10:19 PM) *
Uh bitch where’s my verse

I want the chorus


You wanna be in it??

I just don't know much that rhymes with cqmqrqn

Cquemerquerequenun I suppose?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cqmerqn
post Mar 3 2018, 10:22 PM
Post #10
Fuego!
******
Group: Members
Posts: 15,343
Member No.: 23,155
Joined: 10-April 16
   No Gallery Pics
 


C to the Q to the M to the E to the R to the Q to the N it’s CQMERQN x
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Queef of Peace
post Mar 3 2018, 10:23 PM
Post #11
Life is so much queefier than we allow ourselves to think x
*******
Group: Members
Posts: 21,461
Member No.: 18,639
Joined: 18-April 13
   No Gallery Pics
 


THAT WORKS!!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
danG
post Mar 3 2018, 10:24 PM
Post #12
◢ ◤
*******
Group: Chart Mod
Posts: 47,125
Member No.: 11,746
Joined: 30-August 10
   No Gallery Pics
 


start off with a "my name is cqmerqn and I'm here to say, I spam play RAYE like everyday"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bré
post Mar 3 2018, 10:24 PM
Post #13
Mr Jade Lauren Williams <333
********
Group: Moderator
Posts: 81,294
Member No.: 8,300
Joined: 14-February 09
 


My sick bars tho
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Regina
post Mar 3 2018, 10:24 PM
Post #14
Raining Shitter
********
Group: Members
Posts: 62,819
Member No.: 5,572
Joined: 9-March 08
 


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cqmerqn
post Mar 3 2018, 10:26 PM
Post #15
Fuego!
******
Group: Members
Posts: 15,343
Member No.: 23,155
Joined: 10-April 16
   No Gallery Pics
 


QUOTE(danG @ Mar 3 2018, 10:24 PM) *
start off with a "my name is cqmerqn and I'm here to say, I spam play RAYE like everyday"

Buy Sigrid on iTunes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cqmerqn
post Mar 3 2018, 10:28 PM
Post #16
Fuego!
******
Group: Members
Posts: 15,343
Member No.: 23,155
Joined: 10-April 16
   No Gallery Pics
 


I can make a single cover artwork
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JosephAvery
post Mar 3 2018, 10:29 PM
Post #17
it don't mean shit if you ain't happy though
********
Group: Global Mod
Posts: 52,661
Member No.: 13,530
Joined: 19-April 11
 


Sean Paul ft Jessie J - how di toilet so fi clean

[Intro: Jessie J]
Oh, oh, oh, oh
Jessie's back
How, hooooow, TELL ME HOOOOOoooooooooooow MY TOILET GETS
SO
CLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAN

[Verse 1: Sean Paul]
Rah, rah, rah, rah
Di gyal fi kno what di gyal fi say,
Di gyal fi say gyal fi werk all day,
Di gyal fi say she fi scrub di floor,
Di gyal fi say she fi scrub the door,
But mandem home, an he know she up,
What goin down, make di gyal fi hush,
I say to gyal, you fi pon di week,
You want dutty pol to get u pon he seet?
She say nah gyal been werqin bare,
She say di shine fi make di man so glare

That's all I've got right now but I'm working on it.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Queef of Peace
post Mar 3 2018, 10:30 PM
Post #18
Life is so much queefier than we allow ourselves to think x
*******
Group: Members
Posts: 21,461
Member No.: 18,639
Joined: 18-April 13
   No Gallery Pics
 


QUOTE(Cqmerqn @ Mar 3 2018, 10:28 PM) *
I can make a single cover artwork


Omg YES!!

Will it feature Halloween Brer and Jerd??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cqmerqn
post Mar 3 2018, 10:31 PM
Post #19
Fuego!
******
Group: Members
Posts: 15,343
Member No.: 23,155
Joined: 10-April 16
   No Gallery Pics
 


QUOTE(Shia LeMuffQueef @ Mar 3 2018, 10:30 PM) *
Omg YES!!

Will it feature Halloween Brer and Jerd??

Leave it with me
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iz
post Mar 3 2018, 10:32 PM
Post #20
l'etat, c'est moi
*******
Group: Admin.
Posts: 27,514
Member No.: 12,929
Joined: 3-February 11
 


mate I'm insulted by my verse, I ain't no concise lyricist
in fact I'd go so far to say I'm indubitably pissed
You missed a shot or two, you're some way off the prize
you keep bliddy forgetting my name's pronounced 'EYES' mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post


5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:


 

Lo-Fi Version Time is now: 20th May 2018 - 01:47 PM