Posted August 22, 200618 yr Top 10 on the Dutch iTunes: 1. Ce n'etait qu'un reve 2. Quand on a que l'amour 3. Le blues du Business man 4. I believe in you 5. L'amour existe encore 6. On ne change pas 7. Je sais pas 8. Sous le vent 9. Pour que tu m'aimes encore 10. Tout les secrets Very suprising: 9 songs are in french !! Top 6 albums on the Dutch iTunes: 1. On ne change pas 2. The colour of my love 3. D'eux 4. Les premieres annees 5. S'il suffisait d'aimer 6. One heart Why on earth isn't Falling into you in this top 6 ? :lol: Post the top 10/6 from ur country's iTunes if u like :)
August 22, 200618 yr Top 10 songs on Dutch iTunes: 1. Ce n'etait qu'un reve 2. Quand on a que l'amour 3. Le blues du Business man 4. I believe in you 5. L'amour existe encore 6. On ne change pas 7. Je sais pas 8. Sous le vent 9. Pour que tu m'aimes encore 10. Tout les secrets Top 6 albums on Dutch iTunes: 1. On ne change pas 2. The colour of my love 3. D'eux 4. Les premieres annees 5. S'il suffisait d'aimer 6. One heart Surprise! Surprise! :P
August 24, 200618 yr Author do u have iTunes ? if yes u can go to the online musicstore and look for celine's top 10.