Posted November 4, 200618 yr Okay, so, I have to write an essay on nynorsk(new norwegian) and I'm gonna write about a person I look up to and admire, so of course, that has to be Ana. I have a question about her parents though, what did they work as?
November 4, 200618 yr Author But u shud know ana has no contact with her father. i already knew that ; ) thanks suus! and thanks analynnew! Edited November 4, 200618 yr by AnaFreak
November 4, 200618 yr Author we're gonna write it at school on tuesday, actually. but i thought i might start early :lol: and i'm bored too, so it fits perfectly :P It's gonna take twice as long to write it on "nynorsk" though <_< btw, what year did she perform on the cut?
November 5, 200618 yr Author thanks! :D im finished writing it now, and all i have to do is translate it. thats the hardest job haha.
November 6, 200618 yr Author well, sure ya can :P good luck: Anastacia, den lille dama med den store røysta. Som dei fleste veit, så er Anastacia favorittsongaren min. Mange trur sikkert at eg likar ho på grunn av musikken hennar, og det er jo selvfølgelig ein av grunnane, men det er også mange andre grunnar. Les vidare, så får du vite kvifor eg synes at denne dama er heilt utroleg! Anastacia Lyn Newkirk, som er hennes fulle namn, blei født i Chicago, Illinois, 17. september 1968. Mora hennes, Diane, var teaterskodespelarinne og far hennar, Robert, var nattklubbsongar. Anastacia har også ei eldre syster, Shawn, og ein yngre bror, Brian. Då ho var 13 år gammal, fekk ho vite at ho har Chrons sjukdom, ein mage- og tarmsjukdom, og gjennomgjekk ein operasjon for å fjerne delar av tykktarmen. Det er derfor ho har det longe arret på magen. Då Anastacia var 14 år gammal, skiltest foreldra hennar seg, og ho flytta til New York med mora og syskena. Ho har no ingen kontakt med faren. Så lenge ho kan hugse har ho alltid sunge, og i fleire år opptredde ho overalt der ho fekk sjansen og overraska alle som høyrde ho med den kraftige røysten hennar. Det var på eit talentshow, nesten sånn som ?Idol?, i 1998, at ho fyrst ble oppdaga. Ho kom på andre, plass men klarte allikevel å få seg platekontrakt. Då ho endeleg signerte platekontrakt med Epic Records, gav ho ut sitt fyrste album, ?Not That Kind?, i 2000. Nesten over natta blei ho superstjerne. Fans forelska seg i henne fordi ho var høgrøysta, sjølvstendig og ?in your face?, men også jordnær, lidenskapeleg og ærleg. I slutten av 2001 blei Anastacias andre album, ?Freak Of Nature?, gitt ut. Også dette albumet blei ein diger suksess. Ho var på toppen av karrieren, då ho fekk den knusende nyheita i januar 2003. Ho hadde brystkreft og den spreidde seg fort. Legene frykta det verste... Men Anastacia lot seg ikkje skremme og sa til heile verden at ho skulle komme seg gjennom dette, for ho skulle nemleg ikkje dø! ?I?m not gonna die, and if I do, I?ll die trying?. Ho blei operert i februar, etter å ha spela inn musikkvideoen ?Love Is A Crime? til filmen ?Chicago?. Musikkvideoen blei spelt inn bare fem dagar etter at ho fekk vite om sjukdomen. ?Love Is A Crime? er på CD-en til filmen. Ho sleit seg gjennom dei neste månadene med behandlingar og store smerter, men i september 2003 bekrefta Anastacia at ho var frisk, og ho gjekk i studio for å spele inn sitt tredje album, som fekk den passende tittelen, ?Anastacia?. Etter nesten seks månaders innspeling, kjem albumet ut og fansen sveik ikkje. Det viste seg å bli eit av songarens mest suksessfulle og travle år hittil. Etter opplevinga med brystkreft, starta Anastacia sitt eget fond, ?The Anastacia Fund?, som mest er retta mot yngre kvinner og tidleg oppdagelse av sjukdomen, og i tillegg informasjon. I september 2004 la ho ut på sin første turné, som varte frå 25. september til 24. november. Ho blei overraska over alle som ville komme og sjå ho og det blei ein så stor suksess at ho måtte legge til enda fleire konserter i året som følgja. Ho bestemde seg for å forandre namnet kvar gong, og den fyrste turneen fekk namnet ?Live At Last?, og oppfølgjaren, som varte frå 4. februar til 6. mars, fekk namnet ?Anastacia Is Back... Live At Last?. Ho hadde også ein siste turné sommaren 2005. Den varte frå 29. juni til 14. august og fekk namnet ?The Encore Tour?. Encore er fransk og betyr nok ein gong (har også mange andre betydningar). ?The Encore Tour? var veldig annerleis derimot, og ho hadde bytta ut nokre av songane og forandra showet totalt. Det var kjempe bra! Anastacia har ein sånn kraft i røysta og ho er så ærleg og ekte så det er ikkje vanskeleg å tru på ho. Ho har vært i gjennom så mykje, men har bare blitt sterkare. Eg synest ho har eit utroleg mot og gir 110% i absolutt alt ho gjer. Ho er alltid seg sjøl og er ikkje redd for å vise kva ho trur på eller kva ho føler. Anastacia har verkeleg bein i nesa og er ei dame som ikkje lar seg bli trått på. Tekstene hennar har ei verkeleg meining og ho syng med kjensle, sånn at sjøl dei som ikkje likar ho, må få tårer i augo. Ho skriv også dei fleste av tekstene sine sjøl. Ho har betydd veldig mykje for meg opp i gjennom, og eg har vært fan av ho i mange år no. Eg elskar røysten hennar og musikken hennar. Ho er veldig morosam og kan få oss til å rulle av latter. Når Anastacia syng, er det akkurat som at i det sekundet ho syng, så er det bere det som betyr noko. Det er som at én blir heilt trollbundet. I november 2005 gav Anastacia ut et samlealbum som har fått namnet ?Pieces Of A Dream?, med dei store hittene ho har hatt i karrieren sin. Det var også tre nye songar på han, ?Pieces Of A Dream?, ?In Your Eyes? og ein duett med den italienske songaren, Eros Ramazzotti, ?I Belong To You?. I tillegg var det ein Club Megamix som varer i nesten 12 minuttar. I mars 2006 kom ho ut med ein live DVD frå turneen, ?Live At Last?, og personleg, så synest eg han er kjempe bra, og eg har heilt mista tellinga på kor mange gonger eg har sett han! Heile DVD-en varer i tre timar og 6 minuttar! 17. august 2006 blei kleskolleksjonen hennar lansert og 1. november kom parfymen hennar, ?Resurrection?, ut. Ho har no ein liten pause frå musikken og konsentrerer seg om mote, men ho er definitivt her for å bli!