Jump to content

Featured Replies

Posted

SUPREME

Oh! Tout semble avoir été perdu

Pas un seul coeur solitaire

Tous ont déserté les rues

Et si les plus belles sont déjà prises

Et si les plus beaux sont comme ils disent

Que deviens-tu?

Oh tu prends la pause devant ta place

Pour un nouvel inventaire

Avant d'y perdre la face

Tu veux crier au secours

Revoir la lueur du jour

Aimer encore

Aimer plus fort

Quand l'amour n'est plus là

Que te reste-t-il, pour survivre ici bas

Donne le meilleur de toi-même

Et tu trouveras l'amour suprême

L'amour suprême

Oh ! Sais tu au moins ce que tu veux

Est-ce la peur d'être seule

Qui t'empêche de jouer franc-jeu

Entre l'amour et le plaisir

Quel est vraiment ton désir

Tu dois choisir

Oh! Oublie toutes ces choses de la vie

Qui reviennent torturer

Le grand vide de tes nuits

Prend un ticket pour ailleurs

Sans te priver du bonheur

D'aimer encore

D'aimer plus fort

Que te reste-t-il pour survivre ici bas

L'amour suprême suprême

I spy with my little eye

Something beginning with (ah)

Got my back up

And now she's screaming

So I've got to turn the track up

Sit back and watch the royalties stack up

I know this girl she likes to switch teams

And I'm a fiend but I'm living for a love supreme

Que te reste-t-il pour survivre ici bas?

L'amour suprême

Viens vivre un amour suprême

Tout le monde a besoin d'amour

Tout le monde a besoin d'amour (fade)

• Replies 34
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Here is Tripping in dutch :rofl:

Eerst negeren zij u Dan lach met u en haat u Dan zij vechten u, dan u wint Wanneer de waarheid sterft heel

slechte dingen gebeuren Zij zijn harteloos opnieuw

(Koor Steunend Vocaal: Inclusief ga u willen om mij te houden van Wil u om De hemels boven mij Eeuwig te zijn)

Weet ik dat het komt, gaat er geweld zijn dat ik heb genomen als veel als ik gewillig ben om Waarom te nemen weet dat u denkt dat wij in stilte

zouden moeten lijden? Wanneer een hart gebroken is, is er niets te breken

U hebt vermengd met sommige heel zware gezichten De jongens hebben een beetje van vogel Zij niet gedaan doden

hun eigen En zij iedereen houdt van hun moeders, Maar u bent uit uw diepte zoon heb een woord

(Koor Steunend Vocaal: Inclusief ga u willen om mij te houden van Wil u om De hemels boven mij Eeuwig te zijn)

Weet ik dat het komt, gaat er geweld zijn dat ik heb genomen als veel als ik gewillig ben om Waarom te nemen weet dat u denkt dat wij in

stilte zouden moeten lijden? Het hart is gebroken er is niets te breken

Iedereen is fantastisch leeft in verleden Dromen van de zon zij verwarmt U zou moeten zien mij in het

hiernamaals Opnemend de zonen van stof

Wanneer u dat wij zijn verloren denkt, onderzoeken wij Wat u denkt is waardeloos ik bewonder U niet wil de

waarheid, waarheid boort ik heb gekregen deze koorts Moet Verlaten het huis, verlaat de auto Verlaat de

slechte mannen waar zij zijn ik zal verlaten enkele schalen in mijn vuurwapen En zal mij stoppen die aan de

zon staart

Weet ik dat het komt, gaat er geweld zijn dat ik heb genomen als veel als ik gewillig ben om Waarom te nemen weet dat u zeg dat wij in

stilte zouden moeten lijden? Mijn hart is gebroken er is niets te breken

Ik weet dat het komt, gaat er geweld zijn dat ik heb genomen als veel als ik gewillig ben om Waarom te nemen

weet dat u denkt dat wij zouden moeten lijden in opleg het stilzwijgen dat Een hart er gebroken is niets is te

breken

• Author

Here is Tripping in dutch :rofl:

Eerst negeren zij u Dan lach met u en haat u Dan zij vechten u, dan u wint Wanneer de waarheid sterft heel

slechte dingen gebeuren Zij zijn harteloos opnieuw

Weet ik dat het komt, gaat er geweld zijn dat ik heb genomen als veel als ik gewillig ben om Waarom te nemen weet dat u denkt dat wij in stilte

zouden moeten lijden? Wanneer een hart gebroken is, is er niets te breken

U hebt vermengd met sommige heel zware gezichten De jongens hebben een beetje van vogel Zij niet gedaan doden

hun eigen En zij iedereen houdt van hun moeders, Maar u bent uit uw diepte zoon heb een woord

Weet ik dat het komt, gaat er geweld zijn dat ik heb genomen als veel als ik gewillig ben om Waarom te nemen weet dat u denkt dat wij in

stilte zouden moeten lijden? Het hart is gebroken er is niets te breken

Iedereen is fantastisch leeft in verleden Dromen van de zon zij verwarmt U zou moeten zien mij in het

hiernamaals Opnemend de zonen van stof

Wanneer u dat wij zijn verloren denkt, onderzoeken wij Wat u denkt is waardeloos ik bewonder U niet wil de

waarheid, waarheid boort ik heb gekregen deze koorts Moet Verlaten het huis, verlaat de auto Verlaat de

slechte mannen waar zij zijn ik zal verlaten enkele schalen in mijn vuurwapen En zal mij stoppen die aan de

zon staart

Weet ik dat het komt, gaat er geweld zijn dat ik heb genomen als veel als ik gewillig ben om Waarom te nemen weet dat u zeg dat wij in

stilte zouden moeten lijden? Mijn hart is gebroken er is niets te breken

Ik weet dat het komt, gaat er geweld zijn dat ik heb genomen als veel als ik gewillig ben om Waarom te nemen

weet dat u denkt dat wij zouden moeten lijden in opleg het stilzwijgen dat Een hart er gebroken is niets is te

breken

Superman....wat ben je toch een ongelofelijk lekker ding :wub:

• Author

Can you please do me a favour Superman?????

Will you put those Dutch lyrics back into that translator and translate them back to English :lol: :lol: :lol:

Don't forget to post it here :P

Firstly they ignore you Then laugh with you and hate you Then they fight you, then you win When the truth dies quite bad things happen They are heartlessly

again

(Chorus Supporting Vocaal: Including you will want Want to be, to love me you De heavenly above me Eternal)

Know I that it comes, goes there violence its that I took as many as I willingly am Why to take know that you think that we in silence ought to suffer? When a heart is broken, there is to be broken nothing

You have not mixed have watch birds done kill with some quite heavy faces De boys a little bit of They their own And they everybody loves their mothers, But you

are have from your depth son a word

(Chorus Supporting Vocaal: Including you will want Want to be, to love me you De heavenly above me Eternal)

Know I that it comes, goes there violence its that I took as many as I willingly am Why to take know that you think that we in silence ought to suffer? The heart is broken is there nothing to break

Everybody is fantastic lives heats should see in past Dreams of the sun she YOU me in the hereafter Taking up the suns of matter

When you that we be lost think, examine we What you think is worthless I admire YOURSELF not will the truth, truth drills I got this fever Must Leave the house,

overflow the car Leave the bad men which they are I will leave single scales in my firearm And will me stop that at the sun tail

Know I that it comes, goes there violence its that I took as many as I willingly am Why to take know that you say that we in silence ought to suffer? My heart is broken is there nothing to break

I know that it comes, go there violence its that I took as many as I willingly am Why to take know that you think that we ought to suffer in impose the silence that

A heart there broken is nothing is to be broken

When you that we be lost think, examine we What you think is worthless I admire YOURSELF not will the truth, truth drills I got this fever Must Leave the house,

overflow the car Leave the bad men which they are I will leave single scales in my firearm And will me stop that at the sun tail

:lol: :lol: :lol:

Never trust on an online translator sweetie :lol: :lol: :lol:

:

:lol: perhaps I should do the same for Rudebo :o :lol:

Okay then, back to basis knowledge Grab your scale tenen and your fat strings A small hand clap for some fear faces in And makes your physical exercise in the next Places: goes to above your back and then under in your backs bone and when it your head… hits

Okay then, back to baseheads dance as you only winning, screw olympic Games that I got the rudebox of the back of a spacecraft, consequently ill I only

him had to take

The R.U.D.E.B.O.X. on yer jacksy, separation yer sing kecks a song of semtex, bag that complete is of "durex", bodies complete of mandrex Its we gonna have sex

(yes) Want you carry your knee socks (ohh) Back to the rudebox

CHORUS Grab this double phantasy, where we only do never stop, I have a design gotten and that must it till at the top flee. Know what on my mind is, there is single a thing that you will find, I got a design and that must him push aside waartot you

want to fall

Do Rudebox, do the rudebox, 'also you so common Rudebox, shake your rudebox, about which you so rabble? Do Rudebox, do the rudebox, 'also you so common Rudebox, shake your rudebox, about which you

so rabble?

Okay then, back to spacecraft, take both pills screw the matrijs Jacket that that jills your Playtex rock 3 lines not the Asics A.D.I.D.A.S old school shake

'also it is best – yes TK mixed. expense smaller (yes) Jackson looks a warboel (blessing)

Okay then what to do, when you try me içll rudebox you when you rudebox me içll rudebox your whole crew 'also what I do ain' t that straight on to drive, but –

just

I will with you ride when you me to the border 'also the of sheriff the after me can get for which I on its daughter did. I did loves love double him this (you did him loves that) I it when you slap slap

The CHORUS REPETITION

Check okay then the times line, make your authorities shake, are stood check is do as you on a country mine Call me on my mobile telephone not the country line I

the most important at the same time Okay this what we, wanted to be a jam so fresh well for you

The okay buigzaamheid you what you and got not to let most delicate 808 furrow the bass fall Okay then what the noise is grabs your vest your loden coat hat and

your bus go YOU sweat many for a fat weld Grasped your rudebox past, 'also your box has been justified

The okay drifter almost you the show that I got high speed round on my stereo-installation And all melody in the box after to synchroniseren is the cherrio that I

know that I yourself for told, did you hear me although

The CHORUS repetition and blur

Okay dan, terug naar basiskennis Graai uw schaal tenen en uw vet snoert Een kleine hand klap voor sommige angst gezichten in En maakt uw lichaamsbeweging in de volgende Plaatsen:

gaat naar boven uw rug en dan beneden in uw ruggengraat en wanneer het uw hoofd… slaat

Okay dan, terug naar baseheads dans zoals u slechts aan het won, neuk olympische Spelen die ik kreeg de

rudebox van de rug van een ruimteschip, bijgevolg ziek ik slechts hem moest nemen

De R.U.D.E.B.O.X. op yer jacksy, scheiding yer zing kecks een lied van semtex, zak die volledig is van

"durex", lichaams volledig van mandrex Zijn wij gonna hebben sex (ja) Wil u draagt uw knie sokken (ohh) Terug

naar de rudebox

KOOR Graai deze dubbele fantasie, waar wij slechts nooit stoppen, ik heb een ontwerp gekregen en dat moet het tot aan de top ontvluchten. Weet wat op mijn geest is, er is

enkel een ding dat u zal vinden, ik kreeg een ontwerp en dat moet hem verdringen waartot u laat vallen

Rudebox, doe de rudebox, 'mede u zo gemene Rudebox, schud uw rudebox, waarom u zo gemeen? Rudebox, doe de rudebox, 'mede u zo gemene

Rudebox, schud uw rudebox, waarom u zo gemeen?

Okay dan, terug naar ruimteschip, neem beide pillen neuken de matrijs Jack die die jills uw Playtex rots 3

strepen niet de Asics A.D.I.D.A.S oude school schudden 'mede het is best – ja TK max. kostte kleiner (ja)

Jackson kijkt een warboel (zegen)

Okay dan wat te doen, indien u probeer mij içll rudebox u indien u rudebox mij içll rudebox uw hele bemanning

'mede wat ik doe ain' t dat recht op te drijven, maar – juist

Ik zal met u rijden indien u mij naar de grens 'mede de van sheriff de na mij kan krijgen waarvoor ik aan zijn dochter deed. Ik deed hem houdt van dit (u

deed hem houdt van dat) ik hou van het wanneer u klap klap verdubbel

De KOOR HERHALING

Controleer okay dan de tijdslijn, maak uw instanties schudden, zoals u op een landmijn Oproep mij op mijn

mobiele telefoon niet de landlijn ik bent gestaan controleer het belangrijkste tegelijkertijd Okay dit is wat

wij doen, kreeg een jam zo verse zijn mooi voor u

De okay buigzaamheid u wat u en kreeg kiest 808 voor de bas te laten vallen Okay dan wat de herrie is graait

uw vestje uw loden hoed en uw bus gaat U niet zweet veel voor een vet las Greep uw rudebox voorbij, 'mede uw

doos is gerechtvaardigd

De okay zwerver haast u de vertoning die ik kreeg hoge snelheid om op mijn stereo-installatie En alle melodie

in de doos na te synchroniseren is de cherrio die ik weet dat ik u voor vertelde, deed u hoor mij hoewel

De KOOR herhaling en vervaag

• Author

Okay dan, terug naar basiskennis Graai uw schaal tenen en uw vet snoert Een kleine hand klap voor sommige angst gezichten in En maakt uw lichaamsbeweging in de volgende Plaatsen:

gaat naar boven uw rug en dan beneden in uw ruggengraat en wanneer het uw hoofd… slaat

Okay dan, terug naar baseheads dans zoals u slechts aan het won, neuk olympische Spelen die ik kreeg de

rudebox van de rug van een ruimteschip, bijgevolg ziek ik slechts hem moest nemen

De R.U.D.E.B.O.X. op yer jacksy, scheiding yer zing kecks een lied van semtex, zak die volledig is van

"durex", lichaams volledig van mandrex Zijn wij gonna hebben sex (ja) Wil u draagt uw knie sokken (ohh) Terug

naar de rudebox

KOOR Graai deze dubbele fantasie, waar wij slechts nooit stoppen, ik heb een ontwerp gekregen en dat moet het tot aan de top ontvluchten. Weet wat op mijn geest is, er is

enkel een ding dat u zal vinden, ik kreeg een ontwerp en dat moet hem verdringen waartot u laat vallen

Rudebox, doe de rudebox, 'mede u zo gemene Rudebox, schud uw rudebox, waarom u zo gemeen? Rudebox, doe de rudebox, 'mede u zo gemene

Rudebox, schud uw rudebox, waarom u zo gemeen?

Okay dan, terug naar ruimteschip, neem beide pillen neuken de matrijs Jack die die jills uw Playtex rots 3

strepen niet de Asics A.D.I.D.A.S oude school schudden 'mede het is best – ja TK max. kostte kleiner (ja)

Jackson kijkt een warboel (zegen)

Okay dan wat te doen, indien u probeer mij içll rudebox u indien u rudebox mij içll rudebox uw hele bemanning

'mede wat ik doe ain' t dat recht op te drijven, maar – juist

Ik zal met u rijden indien u mij naar de grens 'mede de van sheriff de na mij kan krijgen waarvoor ik aan zijn dochter deed. Ik deed hem houdt van dit (u

deed hem houdt van dat) ik hou van het wanneer u klap klap verdubbel

De KOOR HERHALING

Controleer okay dan de tijdslijn, maak uw instanties schudden, zoals u op een landmijn Oproep mij op mijn

mobiele telefoon niet de landlijn ik bent gestaan controleer het belangrijkste tegelijkertijd Okay dit is wat

wij doen, kreeg een jam zo verse zijn mooi voor u

De okay buigzaamheid u wat u en kreeg kiest 808 voor de bas te laten vallen Okay dan wat de herrie is graait

uw vestje uw loden hoed en uw bus gaat U niet zweet veel voor een vet las Greep uw rudebox voorbij, 'mede uw

doos is gerechtvaardigd

De okay zwerver haast u de vertoning die ik kreeg hoge snelheid om op mijn stereo-installatie En alle melodie

in de doos na te synchroniseren is de cherrio die ik weet dat ik u voor vertelde, deed u hoor mij hoewel

De KOOR herhaling en vervaag

This is going to kill me :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Well I'm not surprised now I didn't understand the lyrics of Rudebox :rofl: :rofl: :rofl:

How about Dickhead :o are there lyrics available :unsure:

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.