Posted May 17May 17 I'm not sure if there is any interest, but why not.1989 year :EurovisionNational selections pre-list :Sweden (Catrin Olsson - När Stormen Går)United Kingdom (Danny Ellis - Just For The Good Times)Ireland (Dave Lalor - Song For You)Norway (Kate Gulbrandsen - Nærhet)Netherlands (Two Hearts - Johnny And Mandy) GermanyFinlandDenmarkIcelandBelgiumYugoslaviaNot available :Switzerland Edited May 30May 30 by Last Dreamer
May 17May 17 Author Sweden - 1989Winner : Catrin Olsson - När Stormen GårFull ranking :1. Catrin Olsson - När Stormen Går2. Hakon Pedersen - Nattens Drottning3. Visitors and Sofia Kallgren - Varlden Ar Var4. Eriksson-Glenmark - Upp Over Mina Oron5. True Blue - Jorden Ar Din6. Lili and Sussie - Okey Okey7. Tommy Nilsson - En Dag8. Fingerprints - Mitt Ibland Anglar9. Kajsa Bergstrom - Genom Eld10. Lisa Nilsson - Du Edited May 30May 30 by Last Dreamer
May 17May 17 Author United Kingdom - 1989Winner : Danny Ellis - Just For The Good Timeshttps://www.youtube.com/watch?v=f28rR4_NtyAFull ranking :1. Danny Ellis - Just For The Good Times2. James Oliver - Can't Stop Loving You3. Linda Carroll - Heaven Help My Heart4. Live Report - Why Do I Always Get It Wrong5. Julie C - You Stepped Out Of My Dreams6. Jane Alexander - Shame7. Pearls* - Love Come Down8. Frankie Johnson - Back In The Groove*- it's another group with the same name, not UK duo, who had some number one hits in my 70s charts. Edited May 30May 30 by Last Dreamer
May 30May 30 Author Ireland - 1989Winner : Dave Lalor - Song For YouFull ranking :1. Dave Lalor - Song For You2. Kiev Connolly - The Real Me3. Honor Heffernan - Easy4. Nicola Kerr - This Isn't War (It's Revolution)5. Barry Rowland - Uaigneach6. Jenny Newman - Angel Eyes7. Linda Martin - Here We Go8. Noelle - It Was Meant To Be Edited May 30May 30 by Last Dreamer
May 30May 30 Author Norway - 1989Winner : Kate Gulbrandsen - NærhetFull ranking :1. Kate Gulbrandsen - Nærhet2. Ingeborg Hungnes - Et Lite Lys3. Rune Rudberg - Vinger Over Europa4. Britt Johansen - Venners Nærhet5. Jahn Teigen - Optimist6. Kari Gjærum - Barneøyne7. Tor Endresen - Til Det Gryr Av Dag8. Ola Fjellvikas - Min Mona Lisa9. Heidi Halvorsen - Beat For Beat Edited June 4Jun 4 by Last Dreamer