Jump to content

Featured Replies

thanks ik ook :lol:

dat tripje had ze al helemaal gepland toen heb ik Celine ook maar bij de planning gedaan, moest haar wel overtuigen :P

nu alleen nog kaartjes kopen :dance:

• Replies 1.1k
  • Views 72.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Author

kan je met je team celine kaarten met korting en tickets in bepaalde vakken krijgen.

spannend man :o

ja kan niet wachten :D

zal je laten weten als alles is geregeld en waar we zitten.

maar ik moet gaan

hopelijk spreek ik je morgen nog even

trusten!!

• Author
Bonjour Madame Natalie. Comment allez-Vous ? :lol: ff oefenen alvast :P
  • Author
bonsoir ;) klaar voor vertrek ?

yep, alleen nog morgen wat dingen inpakken en ik ben klaar voor vertrek :D

bedenk me alleen net dat ik er dus niet ben als ana by s oliver een jaar bestaat, maar betwijfel of er nog iets gaat gebeuren rond de kledinglijn. aangezien we nog niks hebben gehoord.

• Author
het zal wel niet. of ze moeten iets 1 week van tevoren aankondigen. dat zou echt waardeloos zijn.
  • Author

Hey ik moet ervandoor. Heeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier !! wanneer ben je weer terug ??

Tot dan ;) Ennuh gedraag je he ? ;)

Zal wel stil worden hier :(

ik zal me gedragen hoor :lol:

ben hopelijk op de 19de terug, zal het forum missen was mijn vaste praatplekje s'avonds :P

veel succes op je werk deze twee weken

ik spreek je snel!!

Edited by xnataliex

• Author
Toedeloeeeeeeeeeee :)
  • Author
Nou daar zit ik dan in me eentje te beppen :( Gezellie hoor :cry:

Ik ben er nog :P Maar bij S.oliver hoor je alles pas een week vantevoren, dat weten we nu wel voort :P

Ik kan toch niet word er iets gehouden, (balen) want die week voor de 25e begin ik met een zware stage en de 25 heb ik groot feest van me ouders wsant die zijn dan 25 jaar getrouwd

• Author
ik kan dan ook niet want ik moet werken. we zullen wel zien.

Aan de ene kant hoop ik dat er weer iets leuks word georganiseerd (zal wel) maar aan de andere kant hoop ik het ook weer niet want ik kan toch niet

(Ik plaats niet zo veel berichtjes als Nathalie hea:P)

• Author

Geeft niet hoor. Vind het gezellie dat je af en toe binnenvalt :lol:

Oo Ik ga naar Rihanna :D Najah morgen worden de kaartjes besteld, dan gaan ze in de voorverkoop. Het kost maar 30 euro, dat is niet veel voor Rihanna :D Er komt ook een voorprogramma, ben benieuwd wie dat is :D

Jij nog een concert op de planning? Ik ga ook nog naar Gwen Stefani en waarschijnlijk nog een keertje Joss Stone, dat weet ik over twee weken.

Edited by Kimmy

• Author
Ik ga naar Beatstad op 1 september. P!nk is te gek dus dat wordt helemaal top.

Ow gaaf, ja zou ook wel willen maar er gaat niemand mee en ik zoek het niet echt haha. Ook al is het maar 15 euro dus ik ben eigenlijk wel gek dat ik niet ga. Het zit daar dadelijk vol met Anastacia fans :P

Suus je was net vollop in beeld bij de Dolly Dozen

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.