Jump to content

Featured Replies

jaa,, ik had er nog wel zin in.. Nou.. nu echt niet meer hoor!! :( maar ja.. zal wel moeten!!
  • Replies 1.1k
  • Views 72.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

je moet nog een jaar toch? examenjaar is het kortst dus das wel beter.

nog een jaartje en dan kan je doen wat je wil :D

• Author
ik heb vandaag mijn studiereis programma gehad :yahoo:
  • Author
vliegen naar Rome, naar de haven om in te checken, 2e dag naar Napels/Pompei, naar Malta, 1 dag op zee, 1 dag naar Mallorca en dan weer terug vanuit Barcelona :dancing: ik vind het erg gaaf :o
  • Author
yep ben er nooit geweest. rome en barcelona zien we helaas niet, alleen de luchthavens :( maar de rest is ook leuk, mag niet klagen.

das dan nog leuker als je er nog nooit bent geweest :D

en je gaat ook met wat gezellige mensen? tis een studiereis dus neem aan van wel? :lol:

• Author

allemaal onbekenden maar ik heb ze vandaag ontmoet en ze zijn heel gezellig dus dat komt goed.

maar ik ga lekker slapen nu. trusten :)

oo spannend :lol: maar dat word vast wel leuk :D

trusten

spreek je snel!!

oooe Suuus ben zooo jaloers!! Hoe laat ga je naar beatstad?
das wel veel zeg!

wat voor opleiding doe je dan?

MBO: Marketing & Communicatie: Richting Evenementen: Leerjaar 2

• Author
ik weet het nog niet frank. we moeten nog afspreken. hoe laat ga jij ? of lig je er al :rofl:

4! Van velzen, Di-rest, ilse delange en PINK! :D

Ja ik lig er al haha!

nee we gaan hier (leeuwarden) om half 9 weg.. dus rond 11 uur ben ik daar wel! als je me denkt te herkennen moet je me ff aanspreken.. ging vorige keer net voor je neus voorbij, letterlijk haha!

• Author
ik zal een pogin wagen :lol: dat wordt nog leuk :rofl:

Haha ja!! Ik zal een spijker jas dragen.. En het gaat regenen.. dus paraplu en regenpak mee! verder zal ik bij Mandy en Chantal zijn.. als je die kent..?

En anders zoek je maar naar een ONTZETTEND lekkerding :lol:

Edited by Frank!

• Author
dat wordt dus nog moeilijker :rofl:
Euhm.. halloo :P ik ben vast de enige haha nee hoor grapje.. ;) Maar anders roep je heel hard Yo Frank, en dan weet ik wie er roept! :D
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.