Jump to content

Featured Replies

• Author
hey hallo. ik ga lekker slapen nu dus ik spreek je wel weer. ajuuuuuuuus.
  • Replies 1.1k
  • Views 72.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kon je vandaag je nieuwe telefoon ophalen Suus? of moet je nog langer wachten? :lol:
  • Author

ik kon hem wel ophalen maar mijn contract kan pas over 3 weken verlengd worden dus ik kon hem nog niet meenemen :(

ik ga begin november weer terug. nog ff wachten dus.

Hallooo!!

ik ga morgen naaar Duinrell :D

ik kon hem wel ophalen maar mijn contract kan pas over 3 weken verlengd worden dus ik kon hem nog niet meenemen :(

ik ga begin november weer terug. nog ff wachten dus.

dat is balen. nog een paar weekjes wachten dus.

maar dan word november wel leuk, nieuwe telefoon en nieuw celine album :lol:

Hallooo!!

ik ga morgen naaar Duinrell :D

leuk man! veel plezier :D

• Author

ja goed he. kan niet wachten.

veel plezier Frank.

het is gelukkig al weer snel november. :dance:

ben al blij dat het album niet eind november gereleased word. dat zou echt te lang duren :lol:

• Author

:yahoo: ik heb vandaag van mijn collega het nieuwe programma boek van Celine gekregen :yahoo: met een mooie tas erbij van de show.

hoe staat het met jouw spulletjes ?

leuk!! wat voor soort tas is het die je van haar heb gekregen?

moet nog even op mijn spulletjes wachten :lol:

heb je het album al op de site gepre ordered? twijfel zelf nog steeds welke kleur van het tasje ik zal nemen :lol:

• Author

wat voor tasje bedoel je ?

het is een zwarte kartonnen tas met zwarte koorden erdoor. aan beide kanten het logo van de show erop.

de binnenkant is rood. je krijgt het als je iets koopt in de winkel.

cool!

heb je het nog niet gezien op teamceline? je kan een t shirt of tasje of allebei bestellen als je ook het nieuwe album besteld op de site.

weet niet of je die dingen nou ook apart zonder het album kan bestellen. maar tis tenminste vandaag toegevoegd volgens mij.

• Author

ik heb het net gezien. ik ga de deluxe versie bestellen. er waren toch 3 versies ? cd, cd/dvd en cd/dvd in een speciale verpakking. dan koop ik de losse cd er nog wel eens bij.

de tasjes zijn ook los te bestellen zie ik.

het duurt trouwens ook nog heel lang voor je het krijgt omdat het uit Canada komt. De laatste keer moest ik een maand wachten. Dat is mij te lang. :lol:

ja dat is veel te lang. maar ga denk ik ook de deluxe edition bestellen met tasje dan maar meteen :P

dan koop ik op de release datum de gewone versie van de cd wel in de winkel. wil niet nog moeten wachten op de cd als hij al gereleased is. :lol:

op die site heb ook nog nooit echt gekeken voor cd's

ga ook even een kijkje nemen daar :P

• Author

tis frans dus succes :P ze hebben altijd wel de speciale edities en ook singels en maxi singels.

nee maar ik vind de verzendkosten best nog hoog die er via celinedion.com er nog bijkomen.

ik kan die tas altijd nog eens los bestellen.

ik heb nog nooit iets besteld op de site, dus wist het niet eens van die verzendkosten. :P

ga het morgen wel even allemaal goed bekijken, als het echt te duur word bestel ik de cd ergens anders. geld groeit me niet op de rug zoals mijn neef zou zeggen :lol:

• Author
heb ook geen geldboom op het balkon staan :P doeggie :)
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.