Jump to content

Featured Replies

• Author
Trusten. Doeggie.
  • Replies 1.1k
  • Views 72.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Author
Hey Frank, Joss was super cool las ik ? :lol:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Echt.. Ze was zooooooooo goed!! Je moet maar op de link klikken in mn sig, heb er nu mn video's en fotos (niet zo mooi) bij gezet!!

Ze was WAANZINNIG!!! Stonden prachtig in het midden vooraan.. :wub:

En!! Ik heb Kimmy ontmoet :P de hele avond naast haar gestaan :lol:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Echt.. Ze was zooooooooo goed!! Je moet maar op de link klikken in mn sig, heb er nu mn video's en fotos (niet zo mooi) bij gezet!!

Ze was WAANZINNIG!!! Stonden prachtig in het midden vooraan.. :wub:

En!! Ik heb Kimmy ontmoet :P de hele avond naast haar gestaan :lol:

Ja en ik ook de hele tijd bij een irritante vent :P

• Author
Lolbroeken :rofl:
hahaha arme kim!! er stond zo'n enge, irritante vent :o echt erg!! maaar was supervetleuk!! :D
  • Author
ik weet wat je bedoelt hoor Kimmy want onbedoelt heb ik eens naast Frank in de rij gestaan voor een concert van P!nk. Echt heel irritant :rofl:

hahahahaha Suus foei!

ze bedoelt niet dat IK irritant was :lol: Erwin ofzo was irritant.. die lebische man :rofl:

• Author
lebische of lesbische ?? :huh: :lol:

lesbische :lol:

Je moet naar youtube gaan en daar zoeken naar Joss Stone HMH.. right to be wrong daarvan, op de 2e bladzijde de eerste geloof ik.. dan zie je op het laatst.. zingt iedereen, So just leave me alone.. en dan word ze helemaal verlegen en helemaal onder de indruk dat wij het liedje kennen.. Echt leuk!! Heb zitten zoeken of je erges kan horen dat ik even met haar praat, maar helaas, nog niet.. weet namelijk ook niet meer na welk liedje het was .. :(

lesbische :lol:

Je moet naar youtube gaan en daar zoeken naar Joss Stone HMH.. right to be wrong daarvan, op de 2e bladzijde de eerste geloof ik.. dan zie je op het laatst.. zingt iedereen, So just leave me alone.. en dan word ze helemaal verlegen en helemaal onder de indruk dat wij het liedje kennen.. Echt leuk!! Heb zitten zoeken of je erges kan horen dat ik even met haar praat, maar helaas, nog niet.. weet namelijk ook niet meer na welk liedje het was .. :(

Dat was in een van der praatjes, van die irritante vent heb ik trouwens aan 140 mb foto's gekregen (66) via edwin, de link krijg je nog van me ( op twee foto's staat ze met mn bloemen:D )

• Author
Owwwww Leuk zeg. Ben benieuwd.

goed om te horen dat het concert zo leuk was :D

en blijkbaar was het ook heel gezellie als ik het zo lees :lol:

• Author
Prima, zat ff aan de telefoon. Pffff heb het er warm van gekregen :lol:
  • Author
Nee maar wel een lang gesprek. wel ruim een uur :o :lol:

das wel lang ja :lol:

maar als het een leuk gesprek is toch niks mis mee, lekker een beetje ouwehoeren met vrienden is altijd gezellie :P

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.