Jump to content

Featured Replies

in de HMH in 2006. was erg goed :thumbup:

komt goed frank. hopelijk kan je volgend jaar wat concerten meepakken als er een tour komt.

Jaa dat doe ik zeker. Wil alle concerten in Nederland, Belgie, Duitsland en Engeland pakken :lol:

• Replies 1.1k
  • Views 72.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ik hoop echt dat ze snel met een nieuw album komt en op tour gaat, duurt zolang voordat ze eindelijk klaar is met het album :P
  • Author
het heeft nu wel lang genoeg geduurd idd :lol:
ja, maar hopelijk betekent dat dat we echt een super album krijgen. ze heeft er lang genoeg aan kunnen werken :lol:
Jaaa ze moet nu wel opschieten hoor :P Kan niet wachten :dance:
  • Author
krijg afkickverschijnselen. dit is echt medisch onverantwoord ;) :rofl:
  • Author
ik hoop nieuwe cd in voorjaar. zou leuk zijn.
Voorjaar is prima. Ze moet het wel netjes afwerken enzo.. ;) Nieuwe single in februari hopelijk :D
  • Author
gefeli met je nieuwe baan :dance: de aanhouder wint ;)

ja, ben echt blij met deze baan, leuke winkel en lijken aardige mensen waarmee ik ga werken. plus dat ik daar een leuke tas heb gezien die ik nu misschien met korting kan kopen :P

met jou ook alles goed?

• Author
prima. lekker weekend :yahoo:

dank je :D

jij blij dat het weekend is Suus. zal wel fijn zijn om niet op de drukke zaterdag te hoeven werken :lol:

• Author
Nou idd. maar volgend weekend ben ik wel de pineut hoor :lol:
:lol: betekent dat dat je zondag dan ook moet werken of heb je het geluk dat het reisburo dan niet open is?
  • Author
:lol: betekent dat dat je zondag dan ook moet werken of heb je het geluk dat het reisburo dan niet open is?

zondags dicht gelukkig. phew. dag voor kerst wel werken maar de dag na kerst vrij.

Heey :D

hey gozer alles kits ?

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.