Jump to content

Featured Replies

net terug van mijn werk was weer rustig vanavond :lol:

hoe is het met eidereen?

• Replies 1.1k
  • Views 72.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Author
Suuuuuuuuus je het cadeautje van mij gekregen voor kerst.. CHECK de Lounge :kink:

oh ik ga ff kieken.

net terug van mijn werk was weer rustig vanavond :lol:

hoe is het met eidereen?

goed hoor. lekker rustig ook. :lol:

das wel fijn dan. het zal dit weekend denk ik wel wat drukker worden :lol:

Heeeey :D

Jaaaaa over winkeldrukte gesproken -_- ik werk bij AH XL in Leeuwarden, en moest vanochtend om HALF ZEVEN beginnen... Goeiemoggel -_-

Zeer erg, want dat betekend half ZES opstaan. Dat is toch geen tijd voor een europeaan? :smoke:

IN IEDER GEVAL. Ik moest tot 12.. en de winkel ging om 8 uur open.. en ja hoor... gedaan met de rust.. om kwart over acht stonden er al files tussen de schappen... Ik snap dat toch niet, waarom OPEENS 3 dagen voor kerst OPEENS gaan vreten? :arrr: Nooooujaaa.. ik hebt het weer overleeft. Oh en ja.. wat het nog erger maakt... Ik moest gister eerst van 2 tot 9... niet eens zo erg, maar wel als je de volgende mogge om half 7 weer moet beginnen he! Kom ik uitgeput thuis 's avonds, moet ik meteen m'n nest in om nog eventjes 6 en half uurtjes te kunnen slapen... :o Naaah is geen stijl :P en m'n schoonheidsslaapje dan? Zonder mn slaapje ben ik een monster hoor. Dat zullen de klanten ook hebben gemerkt :smoke: poeeh .. en dan durven ze (de baasjes) mij op KAAS te zetten. HELEMAAL alleen op die klote afdeling. Is geen pretje.. vingers opengehaald, ben door twee klanten aangereden en door een voor m'n hoofd geslagen. EN nog een sloooome collega die aan m'n hoofd kwam zeuren.. Dit zei hij: 'Frank ik wil geen ouwe zeur zijn maaaar..' jaaa toen kwam het... 'de restanten staan daar al een uur en straks kunnen ze weggooien.. wil je ze in de koeling zetten?' ik zo van.. jaa is best.. doe ik zo wel.. wou even aardig blijven. Ik dacht bij mezelf uiteraaaard... ALS ZE JE ZO IN DE WEG STAAN DOE JE HET ZELF LOSER EN KAAS KAN HEUS WEL MEER DAN EEN UUR UIT DE KOELING. Maaar in ieder geval.. ik zou ze na de kar die er stond terug in de koeling doen.. Komt ie na een kwartier (was een heeel grote volle kar dus duurde nog wel 10 minuten) 'ik wil niet weer zeuren hoor maaaar.. ' toen knapte er wat in mijn hoofd. Ik zei: 'waarom doe je dat dan'? -_- Ik dacht.. naaah donder op man ik ben ook KEI en KEI hard aan het werk.. want de klantjes graaien alles uit de vakken... en toen ging ie weg. Diezelfde collega heeft 10 keer gehoord dat hij sneller moest werken (Ja hij is zoooo traag.. dikke stront in een trechter -_- en dan durft ie mij (TURBO) aan te spreken? Pff sterf. ) Nouja, 10 minuten later stond alles weer in de koeling hoor en jaa.. toen nog een uurtje gewerkt en maar vriendelijk blijven glimlachen naar de klanten...

een leuk iets.. ik fietste naar huis na het werk, en de zon scheen.. en rijp op de bomen/planten/alles.. Zoooo mooi.. echt.. ik kon wel janken. Zo mooi had ik nederland nog noooit gezien. Was erg emotioneel voor mij :o best triest he.. -_- :P

Verder best aardig .. -_- HA who am I trying to kid.. :smoke:

WAT EEN story dudettes. Ben 'on a roll' op dit moment, barst van da energie... mij veraal wel lezen.. heb hem niet voor niets getypts.

Suuuuus leuke prezzie had je van mij he :D

nog iets beleefd dames?

Edited by Frank!

Joaaah bijna kerst - morgen is meine brudertje jarig!

met jou ook?

• Author

ja Frank het waren top kado's :wub:

wat een belevenissen allemaal zeg op de vroege moggel :lol:

Ja. Is dat alles wat jullie te zeggen hebben? Ik heb uren zitten typen op de late.. middag :P

haha jaa ik heb (ook al zeg ik het zelf) het mooiste kado gemaakt. Andere waren zeer matig. Ik kreeg potjandorie een GEDICHT -_-

• Author

mijn kado's waren ook top :P

had je gewild dat wij ook een scriptie schreven dan ? :lol:

lekker ding :P

• Author
ik ook niet. tis bijna kerst tenslotte :lol:

hahahaha en bedankt :P

hahaha jaa jou present zag er ook zeer goed uit :D maar er zijn mensen die beter hun best hadden moeten doen.

BIJNA KERST!!

mien broertje word morgen 14.. Joepie -_- :lol:

• Author
ja :lol: moet je morgen nog werken?

ja helaas wel. jij ook ?

hahahaha en bedankt :P

hahaha jaa jou present zag er ook zeer goed uit :D maar er zijn mensen die beter hun best hadden moeten doen.

idd. sommigen hebben er zich wel heel makkelijk vanaf gemaakt.

BIJNA KERST!!

mien broertje word morgen 14.. Joepie -_- :lol:

gefeliciteerd alvast. feessieeeeeeeeeeee ;)

jaa dankje :P

Om 5 uur zijn er straks 25 mensen in ons huis. Wat een drukte :lol:

iedereen goed voorbereid op KERST?

• Author
Ikke wel. Jij ook ? :P
Allemaal fijna kerstdagen :wub: Geniet er maar van!
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.