February 14, 200817 yr Jaazeker wel :) heb mijn crush gister een valentijns e-card gestuurd :kink: hopelijk vind hij het wel leuk :P Nog plannen voor deze grote dag? :D
February 14, 200817 yr Author lekker rustig. heb mijn beste vriendje een kaartje gestuurd. vond ik wel lief eigenlijk. :lol:
February 15, 200817 yr Author beetje pijn in mijn mond. heb 5 van die witte blaren op mijn lippen zitten :S dat doet verrot veel zeer kan ik je vertellen.
February 15, 200817 yr Author welja komt wel goed, morgen werken, idols kijken, zondags naar de fitness en beetje huishouden doen :lol: jij ?
February 16, 200817 yr welja komt wel goed, morgen werken, idols kijken, zondags naar de fitness en beetje huishouden doen :lol: jij ? weet niet, denk maar gewoon een filmpje kijken :lol:
February 16, 200817 yr heb het niet gevolgd vanavond, was te druk met andere programma's te kijken :P
February 16, 200817 yr NIGEL IS ERUI :cheer: Nathalie is vanaf nu mijn favoriet. Wat een optredens had ze vandaag :wub:
February 16, 200817 yr Author Ja ze was echt geweldig maar ik denk dat Nikki gaat winnen. Ligt beter bij het brede publiek denk ik. Al die meiden waren goed vond ik.
February 17, 200817 yr Author Meen je ? Vond het erg goed. Ze gaf er echt haar eigen draai aan. Toppie.
February 17, 200817 yr Ze klonk niet zo goed vond ik. En het is niet echt een nummer om choreografie erbij te doen