August 9, 200817 yr Author eerst uitgeslapen. boodschappen gedaan. schoongemaakt, was gedraaid, beetje op de pc gerommeld etc. lekker daggie dus. jij lekker burgers gebakken ? :lol:
August 10, 200816 yr hahahaha jaaa :rofl: Vandaag weer. Maaree.. Ik bak geen burgers. Ik verkoop ze :lol:
August 10, 200816 yr Author aha u staat achter de kassa en pakt de burger in de tasjes of legt ze op de dienbladen ;)
August 10, 200816 yr aha u staat achter de kassa en pakt de burger in de tasjes of legt ze op de dienbladen ;) Nou soms.. Ik kan bijna alles daar :P werk er nu 5 maanden, en sta tegenwoordig meestal in de McDrive B) En de keuken leer ik nu ook een beetje :P over een jaar of 2 ben ik manager moet je zien :lol:
August 13, 200816 yr Author redelijk, had last van mijn maag vannacht :( maar tis nu weer goed lijkt het *phew*
August 13, 200816 yr Dat is minder :( Had lekker 2 dagen vrij. Alleen maar regen gezien helaas! Hoe is het hier?
August 19, 200816 yr Author nog een kleine 2 weken en dan vakantie :yahoo: en nog 6 weken en dan naar Cuba :yahoo: