September 26, 200816 yr Aanbieden ? :lol: IK moest er zowat om smeken :P Nieuwe nummers ? :o meen je. Ik zal eens ff in het forum loeren bij je :lol: Jij.. jij.. jij sekreet!! das niet zo lief :cry: en ik altijd zo aardig doen tegen u! Halloo sjoerd!! welkom :D Edited September 26, 200816 yr by Frank!
September 28, 200816 yr Author :o meen je. welke winkels verkopen tegenwoordig nog singles eigenlijk ?
October 26, 200816 yr Author ik ? oh dus het ligt aan mij huh ? :lol: nog meer mensen kaartjes gescoord voor P!nk in Ahoy ? :w00t: ikke wel :dancing:
October 26, 200816 yr Was te laat voor de staanplaatsen :( en ik ga ECHT niet zitten, dus ga maar op marktplaats checken!
October 26, 200816 yr Author Meen je ?? :o das balen. Was dat in de pre sale of the officiele verkoop op zaterdag ?
October 26, 200816 yr Author ik vraag het namelijk omdat donderdagavond nog volop staanplaatsen te krijgen waren (presale begon om 5 uur). Maar je hebt het waarschijnlijk gisteren geprobeerd. succes in elk geval.