November 18, 200816 yr ja, was voor de grap :lol: Hadden we afgesproken. Ik steeds maar roepen dat ze veel te sloom was. Onze bedrijfsleider steeds heeeel boos kijken :kink:
November 19, 200816 yr Nou, als je in de onzekerheid zit of diegen jou ook wel ziet zitten of niet...... Dat is verschikkelijk!
November 19, 200816 yr Author Oh zo ja das idd zwaar naadje. Ik mag dus aannemen dat je iemand op het oog hebt ?
November 19, 200816 yr Nogal. Ben vanacht bij hem geweest, spontaan.. En het is altijd zo leuk en gezellig, maar DE woorden zijn er nog niet uit, dat hij mij ook leuk vind
November 19, 200816 yr één week en een dag. Maar ik ken hem al langer van msn. Het klikte zo goed, dat we maar een keertje hebben afgesproken in de stad... Hebben elkaar inmiddels 4 keer gezien, en het is altijd zo leuk en gezellig. Voel me helemaal op m'n gemak.
November 19, 200816 yr Author het klinkt misschien heel mutserig en zweverig maar geef het wat tijd en als het "meant to be" is, gaat er vast wel iets moois opbloeien.
November 19, 200816 yr Ja. Maar het is gewoon nu zo leuk en spannend! Ik heb geen haast hoor. Leuk, spontaan doen. Ben vanacht om 1 uur naar hem toe gefietst, in een of andere klein rot dorpje buiten de stad :lol:
November 19, 200816 yr Author Dat blijft altijd een beetje een risico. Wie niet waagt wie niet wint toch ? Have fun anyways :naughty:
November 19, 200816 yr Vergeet maar alles wat ik net heb verteld. Hij heeft met net verteld dat hij mij niet ziet op die manier. Moet ik natuurlijk weer als een klein kind beginnen te janken. Wat ben ik ook ontzettend dom
November 20, 200816 yr Author heeft niks met dom te maken hoor. tis toch een normale reactie. je bent tenminste niet zo'n macho type dat alleen maar stoer zit te wezen. zoiets raakt je nu eenmaal. anders was je wel een hele koele kikker geweest. no worries Frank. wees niet zo streng voor jezelf.
November 21, 200816 yr Jawel. ik ben dom bezig, ik raak veel te snel verwikkeld in dat soort dingen, kan geen afstand houden... Blijft mooi klote in ieder geval... Hoe is het met jou?
November 21, 200816 yr Author volgende keer krijg je dan de kans om het anders te doen als het je echt zo dwars zit toch ? ;) alles goed. had vandaag cursus in Vianen. was wel ok. heerlijk een uitgebreide lunch gehad ook *yum* :lol: