December 15, 200816 yr Author das lekker dan -_- heb de hele avond zitten wachten :lol: yeah right :rofl: leuke avond gehad ?
December 17, 200816 yr Author ja was super gezellie. onwijs gelachen en allemaal leuke kadootjes gehad ;)
December 20, 200816 yr Author ma t/m woe werken, 1e kerstdag bij mijn ouders met mijn zus en zwager, 2e kerstdag heerlijk alleen thuis met DVD'tjes op de bank, za, zo en ma ook nog lekker vrij. en jij ?
December 21, 200816 yr Leeuk :D Nouja, moet eerst 6 dagen achter elkaar werken.. vandaag was de 4e :lol: morgen en dinsdag dus nog... Dan verjaardag van m'n broertje, met eerste kerstdag ook werken, 2e kerstdag kerst vieren met familie, en dan weet ik het niet meer :lol:
December 23, 200816 yr Author klinkt goed allemaal. ik moet alleen morgen nog werken en dan heerlijk 5 dagen vrij :w00t:
December 26, 200816 yr Dat is lekker! moest 1e kerstdag dus, vandaag vrij, morgen en zondag weeer :( Leuke kerst gehad? :D
December 27, 200816 yr Author yep was super gezellie, wezen gourmetten bij mijn ouders en 2e kerstdag heerlijk thuis films gekeken. jij ?
January 4, 200916 yr Lekker :D Ik moest 1e kerstdag werken, 2e lekker thuis, eten, gezellig enzo!! :D morgen weer naar school :(
January 7, 200916 yr Author welnee. heb 29, 30 en 31dec gewoon weer gewerkt, die week daarna ook weer trouwens. back to reality -_- yuk. :lol:
January 7, 200916 yr Haha okee! Ik ben verliefd geworden op Photoshop. Wat is het heerlijk om jezelf mooi te maken zeg :wub:
January 7, 200916 yr Hahaha neee :P Vrij realistisch hoor. Maar het is niet goed afgewerkt haha, ben er net mee begonnen dus iemand anders maakt het af voor mij. Frank zonder wallen, wittere tanden, kuiltjes hier en daar weg haha Vrij 'depressing' als je jezelf dan weer in de spiegel ziet haha!