January 9, 200916 yr :lol: dat kan ook met dat programma (A) Ik hou er van :P Nu je mij er aan herinnerd, ga ik er mee bezig haha! Preview van de nieuwe single van Kelly C. gehoord?
January 10, 200916 yr Jaaa heerlijk! De tekst is heel simpel maar het klinkt heel lekker en hit-gevoelig! :D
January 11, 200916 yr Author de link op amazon werkt niet meer dus moet nog ff afwachten maar het album komt al snel uit toch ?
January 11, 200916 yr Er staat ook een filmpje van Youtube in haar forum ;) Jaa ik denk dat we tussen nu en woensdag de volle versie hebben! Kan niet wachten!
January 13, 200916 yr Aww :( Nouja, ik heb nooit vrij ergens van haha! maandag t/m vrijdag naar school.. Woensdag en vrijdag avond werken, dinsdag en donderdag avond trainen, zaterdag wedstrijden en zondag weer es werken! :P Maandag avond is de enige avond dat ik niets heb haha!
January 14, 200916 yr Ja, ik heb vandaag ook even een dipje.. Ben even kwijt waar ik het allemaal voor doe.. Dat houd mij meestal op de been :lol: en volgende week tentamens.. :( Word nog wat haha! En noem mijn niet 'kind' :P Ik ben best volwassen hoor :kink:
January 15, 200916 yr Hahaha dat weet ik ;) was maar en grapje :P Haha ja dankje!! ik heb vandaag weer zitten blokken.. Komt hopelijk goed :P
January 17, 200916 yr Frans, Engels, Bedrijfseconomie, excel en personeel en management (ook al dat niet echt hoe dat vak heet, maar is het waar het dit moduul allemaal om draaide. 400 blz. :P )
January 19, 200916 yr Ja. Nou. De eerste.. Engelse leesvaardigheid (dan zie je dat wat je op de HAVO hebt geleerd niets voorsteld) ging wel okee!! :D en die daarna, Personeel en Organisatie.. 50 van de 75 gegokt.. Wat verschikkelijk.. Echt zoooo moeilijk!! En hoe is het met jou??
January 20, 200916 yr Author goed wel. druk op werk maar das niet erg want dan is de dag zo voorbij :lol: zit nu lekker aan de warme choco. straks prison break kijken :naughty: