February 21, 200916 yr Author goed wel. nog 1 week werken en dan 1 week vrij. Carly is over uit australie en komt 2 weken logeren bij mij :lol: heb er nu al zin in. met jou ook alles goed ?
February 22, 200916 yr Gezellig!! :D Ja, met mij alles goed hoor, ben gister naar Room Eleven geweest.. Ik ben nu officieel fan & verliefd :wub: Heb je het nieuwe album van Kelly al gehoord!? :wub:
February 22, 200916 yr Author Nee nog niet. Probeer hem al binnen te halen maar dat lukt nog niet heel erg. Waar heb jij hem vandaan ?
March 3, 200916 yr Author abnormaal geweldig !! ze kwam vlak voor onze neus op haar buik liggen en heeft carly d'r hand gepakt. ik stond er op 1 meter afstand vandaan :w00t: glitter in the air was echt super gaaf :wub: just like a pill ook :cool:
March 5, 200916 yr Jaaaa het was gewoon ziek, hoe goed hé!! Ik stond echt versteld... Kon mn ogen niet geloven!!
March 5, 200916 yr Author ik ga nu dus ook in december !! :w00t: en 6 dec is mijn verjaardag dus ga ff vragen of ze voor me wil zingen :lol:
March 6, 200916 yr Author cool !! zie ik je daar ;) maar eerst nog ana @ hmh :lol: we krijgen het nog druk :lol:
March 6, 200916 yr Hahaha ja :lol: Ik bestel de kaarten vanavond om 12:00 haha! En ik heb na ana (op 4 juli) Joss Stone ook nog :P Houd niet op!!
March 6, 200916 yr Author :lol: wist je niet dat er een pre sale was dan ? :lol: pff nou gelukkig heb je je ticket *phew*
March 9, 200916 yr Author beter. tis nog steeds niet uitverkocht maar dat komt nog wel, hoop ik. net als pink in dec. heb er nu al super veel zin in.
March 11, 200916 yr Ik hoop dat ana uitverkocht is voor 14 juni ja!! Komt wel als Defeated het goed doet.. ALS...
March 16, 200916 yr Ooh :( hoe kan dat? Ik moest vandaag m'n eerste wedstrijd fluiten (volleybal).. Ging goed :D
March 17, 200916 yr Author dikke vette rekening voor mijn apk keuring, moet nog bijkomen van de shock :( :o hey goed zeg !! ga je dat vaker doen ? wedstrijden fluiten ?