Jump to content

Featured Replies

Hahaha ja, vind ik ook! :P

Hoe is ie?

• Replies 943
  • Views 2.7m
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Author

goed wel. nog 1 week werken en dan 1 week vrij. Carly is over uit australie en komt 2 weken logeren bij mij :lol: heb er nu al zin in.

met jou ook alles goed ?

Gezellig!! :D

Ja, met mij alles goed hoor, ben gister naar Room Eleven geweest.. Ik ben nu officieel fan & verliefd :wub:

Heb je het nieuwe album van Kelly al gehoord!? :wub:

• Author
Nee nog niet. Probeer hem al binnen te halen maar dat lukt nog niet heel erg. Waar heb jij hem vandaan ?
  • 2 weeks later...

Oooe dat weet ik niet meer...

Hoe geweldig vond jij pink!? :D

• Author

abnormaal geweldig !! ze kwam vlak voor onze neus op haar buik liggen en heeft carly d'r hand gepakt. ik stond er op 1 meter afstand vandaan :w00t:

glitter in the air was echt super gaaf :wub: just like a pill ook :cool:

Jaaaa het was gewoon ziek, hoe goed hé!! Ik stond echt versteld... Kon mn ogen niet geloven!!
  • Author
ik ga nu dus ook in december !! :w00t: en 6 dec is mijn verjaardag dus ga ff vragen of ze voor me wil zingen :lol:
Oooe jaa dat zou cool zijn! ik heb mn kaartje net besteld!!
  • Author
cool !! zie ik je daar ;) maar eerst nog ana @ hmh :lol: we krijgen het nog druk :lol:

Hahaha ja :lol:

Ik bestel de kaarten vanavond om 12:00 haha!

En ik heb na ana (op 4 juli) Joss Stone ook nog :P Houd niet op!!

• Author
:lol: wist je niet dat er een pre sale was dan ? :lol: pff nou gelukkig heb je je ticket *phew*
Neee dat wist ik eerst niet, maar toen wel, ik had ze om 2 uur besteld ofzo!
  • Author
beter. tis nog steeds niet uitverkocht maar dat komt nog wel, hoop ik. net als pink in dec. heb er nu al super veel zin in.
Ik hoop dat ana uitverkocht is voor 14 juni ja!! Komt wel als Defeated het goed doet.. ALS...
  • Author
ff flink duimen dus ;)
  • Author
beetje baaldag en jij ?

Ooh :( hoe kan dat?

Ik moest vandaag m'n eerste wedstrijd fluiten (volleybal).. Ging goed :D

• Author

dikke vette rekening voor mijn apk keuring, moet nog bijkomen van de shock :( :o

hey goed zeg !! ga je dat vaker doen ? wedstrijden fluiten ?