March 18, 200916 yr Oooh dat is nooit leuk :( Jaa ga ik vaker doen!! was super leuk!! Hoe is het verder?
March 19, 200916 yr Author gaat lekker. bijna weekend :lol: zaterdag naar tina turner concert !! heb er super veel zin in. wordt namelijk gefilmd voor de DVD ook. Hoe cool ? met jou alles ok ?
March 20, 200916 yr Dat is cool!! :D Wel extra hard gillen dan, wil je wel kunnen horen :lol: Met mij prima hoor! Lekker weer, zo maar ff terrasje pakken! veel plezier morgen :D
March 20, 200916 yr Author thanks :) gaat lukken. ja was super lekker weer idd. tis weer lente :yahoo:
March 21, 200916 yr Author doe ik !! we gaan over een uurtje rijden :w00t: tis gelukkig goed weer om in de rij te staan *phew*
March 22, 200916 yr Author in 1 woord GEWELDIG wat een uitstraling heeft die vrouw :o haar energie is echt enorm, en ze wordt 70 dit jaar. de show was 2.5 uur plus 30 min pauze. mijn foto's: http://www.buzzjack.com/forums/index.php?s...t&p=2488361
March 22, 200916 yr Dankje!! :D Heb er zin in hoor!! En zoals je al zei, ik weet wel wat ik moet doen enzo ;) Ik zal trouwens de regels ff doorlezen en dan hoor je wel wat misschien anders zou willen zien.. ;)
March 22, 200916 yr Author de bezem erdoor heen kan nooit kwaad. ik hoor het wel. vanaf woensdag ben ik ff een weekje weg dus dan kan je solo vliegen :lol:
March 23, 200916 yr Author yep Cuba idd. heerlijk. heb er super veel zin in. kom maar op met die zon. :lol:
March 24, 200916 yr Author nee het is voor mijn werk, studiereis. maar ik klaag niet hoor, als de zon maar schijnt vind ik alles best :lol: ben volgende week donderdag weer terug.