April 3, 200916 yr Author GEWELDIG echt. Wat een schitterend land en wat een lieve mensen. Ze zijn echt arm daar maar ze lachen de hele dag. Kunnen ze hier nog wat van leren. Tis ook best wel schoon. Je ziet bijna geen rotzooi op straat. Havana was echt super. Wat een gave stad is dat. Ook met dolfijnen gezwommen. Dat was een bijzondere ervaring. Ook nog wezen zeilen en gesnorkeld. Het weer was ook helemaal goed dus ik kan er weer ff tegen. Hoe issie met jou ?
April 5, 200916 yr GEWELDIG echt. Wat een schitterend land en wat een lieve mensen. Ze zijn echt arm daar maar ze lachen de hele dag. Kunnen ze hier nog wat van leren. Tis ook best wel schoon. Je ziet bijna geen rotzooi op straat. Havana was echt super. Wat een gave stad is dat. Ook met dolfijnen gezwommen. Dat was een bijzondere ervaring. Ook nog wezen zeilen en gesnorkeld. Het weer was ook helemaal goed dus ik kan er weer ff tegen. Hoe issie met jou ? Klinkt goed man! heerlijk!! :D Jaa prima met mij.. Vanaf dinsdag tentamens, zal er deze week dus wat minders zijn..!
April 6, 200916 yr Author oh dat klinkt weer als feest. NOT. Succes alvast. Ik ben wel in de buurt maar druk is het toch niet echt.
April 10, 200916 yr Ja ging allemaal prima! Euhm, nee, geen vakantie :( Lang weekend, en dinsdag gewoon weer naar school.... Mei vakantie is pas in mei schat :P
April 10, 200916 yr Author :lol: oh eind april. iets van de 26e toch ? ik hou het niet meer bij. alzheimer light noem ik dat :lol: fijn weekend alvast dan. nog plannen ?
April 11, 200916 yr Hahaha dankje ;) Jij ook! Ik moest gister werken, morgen en maandag ook.. Vandaag verjaardag van stiefbroertje... verder niet.. en jij?
April 11, 200916 yr Author werken met de pasen ? ook niet gezellie. bleh. fijne verjaardag dan :) ik heb vandaag gewerkt. met pasen bij de familie en maandag brunchen met vrienden.
April 15, 200916 yr Aaah brunch is altijd zo leuk, vrolijk, enzo haha! Heb ik ook gedaan!! Jaa 2e paasdag was superdruk bij ons! Gister en vandaag tussen de lessen door heeerlijk op het terras gezeten..!
April 16, 200916 yr Author het was goed weer idd. lekker hoor. trouwens ik ben vanaf zondag weer een weekje weg :D Marokko dit keer. redt je het alleen ? ;) :P
April 26, 200916 yr Author nope was dit keer heerlijk op strandvakantie. heb de hele week geen fluit gedaan, alleen maar in de zon gelegen, gelezen, geslapen, gegeten en muziekje geluisterd. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.