Jump to content

Featured Replies

Hahahahaha jaaa inderdaad zeg :o

Jaaa Joss is heeeel vet live :D

• Replies 943
  • Views 2.7m
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Author

dat geloof ik graag. hopelijk komt kelly clarkson volgend jaar want die wil ik wel weer heel graag zien.

vind de cd echt super cool.

Jaaa daar ga ik wel van uit dat ze hier komt! :D En misschien eindelijk een grotere zaal dan de HMH..!
  • Author
wie weet, alhoewel ik 2 x de HMH ook niet erg vind :lol:
  • Author
we zullen zien tzt. hoe issie verder ? beetje van het mooie weer kunnen genieten ?
Eigenlijk niet.. Had talloze deadlines staan voor school.. en veel moeten werken..! en jij dan!? :D
  • Author

ik was heerlijk 4 dagen vrij waarvan ik er 2 heerlijk in het zonnetje heb gezeten :wub:

gisteren pinksterbrunch met vrienden in rotterdam dus ik was weer heerlijk onder de pannen dit weekend.

is het einde al wel in zicht of moet je nog veel doen ?

Lekker zeg!

Hmm ik moet nog wat dingen...

en ik was gisteren jarig :D

• Author
:o meen je ?? oh dat heb ik dus echt niet gezien.
  • Author

helemaal te gek !! ze was vocaal veel beter dan in antwerpen :w00t: en wat een lol weer. dat hoi / hallo moment. hilarisch of wat ?

en dan met die gozer uit Florida :lol: wat een beppie is het ook. ik vond het helemaal toppie. heb jij nog foto's of vids ?

hoe laat was jij er en in welke rij stond jij buiten ? ik stond helemaal vooraan in de rechterrij met een roze truitje aan.

Hahaha ik dacht je al te herkennen. Jij kom je altijd tegen joh. Haha donker kort haar ook zeker?

Ik was er om 1 uur ongeveer.. linker rij, 4e, 5e rij ongeveer... Bij het concert zelf tweede rij iets rechts van het midden!

Heb haast geen foto's gemaakt... Lukte niet echt!

Was echt waanzinnig he :D

• Author

had jij toevallig een witte broek aan en groen tshirt erop/polo ??

jaja goeie muzieksmaak he ;)

was zeker toppie. hebben maar gelijk tickets voor luxemburg besteld :lol:

hebben we in september ook nog wat :lol:

Hahaha leuk!

Nee ik had een spijkerbroek aan, met een wit vest met zwarte strepen... Ken jij Mandy of Chantal? Daar zat ik namelijk bij..!

• Author
chantal ken ik van gezicht, blond haar met zwarte strepen erin toch ?
Ja klopt :D Daarvoor zat ik ;) Heb je mij echt niet gezien!? :P
  • Author
blijkbaar niet haha was niet helemaal wakker denk ik, had maar 3.5 uur geslapen die nacht :lol:
  • Author
i got over it ;) :lol: