January 13, 200817 yr Author ech wel. hey maar ik ga slapen. moet om 7.10 uur weer op :wacko: doeggie.
January 14, 200817 yr Ja ik ben vandaag weer gestart met stage. Nog 2 weken en dan weer school :D (Nooit gedacht dat ik nog eens zou zeggen graag naar school te willen.
January 14, 200817 yr Author ik ben er zo'n 12/13 jaar geleden voor het laatst geweest en ik mis het totaal niet :lol:
January 14, 200817 yr ik ben er zo'n 12/13 jaar geleden voor het laatst geweest en ik mis het totaal niet :lol: ik wel :P maar dat komt misschien omdat ik pas een jaar echt heb gestudeerd :lol:
January 15, 200817 yr hey frank alles chill ? klaar voor je examens/tentamens ? Jawel.. Het echte werk begint morgen. Ik moet eigenlijk de heeele dag (van half 9 tot half 5) op school zitten, maar het is de dag voor de start van de tentamenweek, dus ik ga mooi thuis leren. :kink: Heb op donderdag 3 ( :o ) vakken : Wiskunde -_- , Management en Organisatie (bedrijfseconomie) en Nederlands (en toets van 3 uur , betoog schrijven) BAH dus
January 15, 200817 yr Ik loop nu stage bij de Productievijver, iets op school en heb geen zin om het uit te leggen haha.
January 15, 200817 yr Author Jawel.. Het echte werk begint morgen. Ik moet eigenlijk de heeele dag (van half 9 tot half 5) op school zitten, maar het is de dag voor de start van de tentamenweek, dus ik ga mooi thuis leren. :kink: Heb op donderdag 3 ( :o ) vakken : Wiskunde -_- , Management en Organisatie (bedrijfseconomie) en Nederlands (en toets van 3 uur , betoog schrijven) BAH dus succes ermee klinkt niet echt tof nee :lol: Ik loop nu stage bij de Productievijver, iets op school en heb geen zin om het uit te leggen haha. het heeft vast niets met zwemmen te maken gok ik :lol:
January 15, 200817 yr productievijver klinkt interessant, of het ook interessant is weet ik niet :P Edited January 15, 200817 yr by xnataliex
January 15, 200817 yr Dankje :D ben er toch weer eventjes ik kon/wou niet meer beneden zitten, anders waren er doden gevallen Ik ben de griep aan het krijgen en dan moet je NIET tegen mij praten/zeuren want dan doet alles zeer en erger ik me ontzettend aan alles en iedereen. Zo :lol:
January 17, 200817 yr IK HAD EEN 8.3 OP WISKUNDE :o :D :D :D Zoiets geweldigs is mij in 2 jaar niet overkomen :P