Jump to content

Featured Replies

• Replies 943
  • Views 2.7m
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Author

ech wel.

hey maar ik ga slapen. moet om 7.10 uur weer op :wacko: doeggie.

Ja ik ben vandaag weer gestart met stage. Nog 2 weken en dan weer school :D (Nooit gedacht dat ik nog eens zou zeggen graag naar school te willen.
  • Author
:lol: zo zie je maar weer. wat voor stage doe je ?
ja raar he moment dat je niet naar school gaat, mis je het toch soms :lol:
  • Author
ik ben er zo'n 12/13 jaar geleden voor het laatst geweest en ik mis het totaal niet :lol:
  • Author
hey frank alles chill ? klaar voor je examens/tentamens ?
ik ben er zo'n 12/13 jaar geleden voor het laatst geweest en ik mis het totaal niet :lol:

ik wel :P

maar dat komt misschien omdat ik pas een jaar echt heb gestudeerd :lol:

hey frank alles chill ? klaar voor je examens/tentamens ?

Jawel.. Het echte werk begint morgen. Ik moet eigenlijk de heeele dag (van half 9 tot half 5) op school zitten, maar het is de dag voor de start van de tentamenweek, dus ik ga mooi thuis leren. :kink: Heb op donderdag 3 ( :o ) vakken : Wiskunde -_- , Management en Organisatie (bedrijfseconomie) en Nederlands (en toets van 3 uur , betoog schrijven) BAH dus

Ik loop nu stage bij de Productievijver, iets op school en heb geen zin om het uit te leggen haha.
  • Author
Jawel.. Het echte werk begint morgen. Ik moet eigenlijk de heeele dag (van half 9 tot half 5) op school zitten, maar het is de dag voor de start van de tentamenweek, dus ik ga mooi thuis leren. :kink: Heb op donderdag 3 ( :o ) vakken : Wiskunde -_- , Management en Organisatie (bedrijfseconomie) en Nederlands (en toets van 3 uur , betoog schrijven) BAH dus

succes ermee :thumbup: klinkt niet echt tof nee :lol:

Ik loop nu stage bij de Productievijver, iets op school en heb geen zin om het uit te leggen haha.

het heeft vast niets met zwemmen te maken gok ik :lol:

productievijver klinkt interessant, of het ook interessant is weet ik niet :P

Edited by xnataliex

Ja dankje. Dat zal ik nodig hebben!!

Ik ben weg!!

x

• Author
We zullen voor je duimen.

Dankje :D

ben er toch weer eventjes

ik kon/wou niet meer beneden zitten, anders waren er doden gevallen

Ik ben de griep aan het krijgen en dan moet je NIET tegen mij praten/zeuren want dan doet alles zeer en erger ik me ontzettend aan alles en iedereen.

Zo :lol:

• Author
hey hallo daar ;)

IK HAD EEN 8.3 OP WISKUNDE :o :D :D :D

Zoiets geweldigs is mij in 2 jaar niet overkomen :P