January 22, 200817 yr Author ollie = olivier (??) het vriendje van Tiffanny, hij is er een paar weken geleden uitgekegeld.
January 23, 200817 yr hahaha okee maar alles goed.. maar :o volgens mij heb ik een een blindedarm ontsteking :o zo'n last :o
January 24, 200817 yr Jaa dat vind ik ook maar het word niet heel erg ofzo :o ik heb er last van maar ik hoor van iedereen dat je koorts enzo hoort te hebben!
January 25, 200817 yr morge vroeg werken, dan naar mn paps en zondag verjaardag van mijn stiefzusje vieren! jij dan?
January 25, 200817 yr Author morgen lekker vrij, ga lekker uit eten in rotterdam met vrienden, zondag lekker sporten en thuis een beetje rommelen.
January 26, 200817 yr Author Thanks. Jij ook een fijne dag :) Ik zit nu naar Celine - Alone te luisteren op Sky Radio :wub:
January 27, 200817 yr Author yep ik heb hem al een paar keer gehoord. lekker dagje gehad idd, gisterenavond uit eten geweest in rotterdam en daarna nog ff de kroeg in :) Jij ?
January 27, 200817 yr Author Ik niet. IK zit nu te kijken op RTL 8. Wat vond je ervan ? Nog favorieten ?