Jump to content

Featured Replies

ze heeft gestemd :thumbup:

zou dit forum ook graag willen, dus als ik nog met iets anders kan helpen zeg het maar :lol:

• Replies 1.7k
  • Views 19.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

is hier nog iets spannends gebeurt ??????????
niet echt nee :lol:

oooooooooo jammmer

dan ga ik nu naar bed morgen om 7 uur moet ik weer bij de baas zijn :cry: :cry:

ik spreek jullie vlug ok :thumbup:

Cool Nat !! Je bent een ster ;)

Doei Wen en trusten.

ik weet het B) :lol:

wil altijd graag helpen als het om een artiest gaat die legendarisch is, want dat is ze gewoon :D

Edited by xnataliex

Echt wel maar zo te zien stemt iedereen voor JoJo. Echt niet te geloven -_- :lol:

ik heb niks tegen jojo, ze heeft wat leuke nummers, maar hoef niet een heel forum voor haar :lol:

annie lennox is nu al zoveel jaren bezig, zou echt leuk zijn om een forum te hebben om over haar te praten

en binnenkort nieuw materiaal als ik het goed heb gelezen, dus veel te bespreken :D

Yep dat dacht ik ook. Die jonge artiesten hebben nog veel te weinig gedaan om een heel forum te starten. Dat bloedt dus echt heel snel dood. Dat zie je nu ook al met sommige forums.

ja, zou leuk zijn om er wat forums van wat artiesten bij te hebben die al wat langer meegaan, heb je tenminste ook veel te bespreken

maar ik moet gaan

spreek je snel!!

Helluuuuuuu ;) alles goed ? nog 2 dagen :dancing:
Heb ik 2.5 week vakantieeeeeeeeeeeeee :rofl:
5 weken ?? :o wow. waarheen ? naar Frankrijk ?

Hey,

Is die cd-wow site echt betrouwbaar enzo? Ik zit erover te denken om de ''I'm going to tell you a secret CD + dVD'' te kopen want die kost hier maar 7 euro, gek want overal issie nog 15, hij is nog veel meer als 7 euro waard.

Ik bestel er al heel lang en heb nog nooit problemen gehad. Heb zojuist weer 3 cd's besteld :lol:
het is echt een goeie sites, heb een paar dagen geleden weer 4 cd's besteld :D
Heeeeeey Nati, daar ben je dan. Wilde net weggaan :lol: Hoe is het ?
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.