Jump to content

Featured Replies

Gooed... Ik stond gister tweede in dat 'today's post whores' :lol:

met jou dan?

• Replies 1.7k
  • Views 19.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ben lekker vrij vandaag. heerlijk :wub:
Geweldig!! ik ga waarschijnlijk naar nelly f!!:D
Ok dan. super cool. wanneer is dat ?
Dinsdag!! met een aantal die ook bij Pink waren;)
:yahoo: ok dan. dat is al snel. veel plezier alvast.
Naar de sportschool geweest, boodschappen gedaan en gestreken -_- echt een top dag :lol:

hahahaha

Mn moeder zegt nu.. (over nelly) ik vind t geen goed idee... daar gaat ie dan weer..:S

Jawel.. gaat niet door voor mij :( maar ik had geen definitief antwoord.. ging er beetje van uit dat het wel door zou gaan... balen man!! moet ik iedereen weer langer missen!! ik zie ze zowiezo al nooit...
kutje pik andijvie :(

Jaaa... precies.. Vind t echt niet leuk..

ik heb alles uit de kast gehaald om haar over te halen.. Dat soort dingen zijn mjin specialiteit.. maar nu mocht het niet baten...

Jammer man. Volgende keer beter.
Precies.. met ana.. en ik wil ook (samen met de andere) naar de gay parade in augustus!! egt vet! we zijn samen de Gay-team :lol:
Cooool. Dat is echt leuk. Ben vorig jaar ook geweest met mijn gay best friend :lol:
Vet man!! dit zou mn eerste keer worden.. maar hopen dat mn mama dat wel goed vind!! hahaha We willen natuurlijk de hele 3 dagen!! lijkt me echt vet!! ik zou dan met Mandy, chantal en roxanne:D
Hoop dat je mag gaan. Is echt gezellie :dance:

Jaaa.. hoop t ook!!:D Kom ik jou mssn wel tegen! :lol:

Ik heb mezelf, voor nu iig, als bi bestempeld :lol: Kan ik altijd nog verandere zeg maar :lol: ik zit er niet meer mee..

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.