Jump to content

Featured Replies

nee hopelijk niet :lol:

hopelijk gaat alles dan goed bij de apk en word je auto goedgekeurd.

reparatie rekeningen zijn altijd zo lekker hoog :rolleyes:

• Replies 1.7k
  • Views 19.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

is echt niet leuk maar ik heb goede hoop. de auto is redelijk nieuw.

oohhh dan komt het vast allemaal wel goed :D

ik ga maar eens naar bed

succes morgen op de sportschool, hopelijk morgenavond niet te veel spierpijn :lol:

trusten, jij ook succes :)

spreek je binnenkort wel weer.

Hey Natalie, ik ben vanochtend 2 uur in de sportschool geweest en ben nu dus echt dood :rofl:

Hoe ging het bij jou ?

2 uur :o

ik lag na een uur en een kwartier al op de grond! :lol:

maar we zijn tenminste gegaan :cheer:

Inderdaad.

Maakt toch niet ui hoe lang je gaat ? Heel veel mensen gaan helemaal niet. Goed gedaan hoor :dance: :lol:

schouderklopje voor ons allebei :rofl:

na een uur dacht ik echt "kan iemand me alsjeblieft uit mijn lijden verlossen" :lol:

:lol: als je eenmaal conditie hebt opgebouwd dan gaat het allemaal wat makkelijker. hoe lang ga jij al naar de sportschool ?

echt al een jaar... maar met tussenpozen omdat ik elke keer excuses zoek om niet te gaan :P

hoe lang ga jij al?

iets van 5 jaar. in eerste instantie om af te vallen want ik was veeeeeeel te dik en nu is het eigenljik om een beetje fit te blijven. ik ga 2 keer per week. jij ?

ik probeer twee keer per week te gaan, meestal ga ik maar een keer per week

maar daar moet wel weer even verandering in komen

toen ik begon was het ook vooral om af te vallen, nu is het ook om fit te blijven en niet weer teveel aan te komen

als je eenmaal bent afgevallen is het de kunst om het eraf te houden. maar een ding is zeker is dat het er nooit meer aankomt :lol: over mijn lijk -_-

ik weet wat je bedoeld :lol:

dan maar liever geen junkfood zoals mijn vrienden, ik haal wel een gezond broodje

ik eet bijna nooit junkfood. ik ben wel een snoeperd :lol: maar als ik regelmatig sport is dat geen probleem.

ja, zolang je maar regelmatig sport kan het allemaal nog wel

maar ik begin niet meer aan hamburgers en de rest, moet ik echt 4x per week naar de sportschool :rolleyes:

ben jij trouwens ook fan van lucie silvas??

niet ontmoet maar wel naar een concert geweest. vorig jaar in de HMH. was echt cool.

jij dan ?

ik was ook in de hmh :D

en dit jaar in vredenburg

heb haar wel eens ontmoet, ging allemaal heel makkelijk :lol:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.