Jump to content

Featured Replies

Ja dankje :P

En ik had zaterdag middag een crematie van een oude vriendin.. Was zoo vreselijk :( Ze was 16 en is gestorven aan anorexia :( Ik vond het zoooo erg (nog steeds uiteraard) En die liedjes die ze draaiden.. Ik moest er helemaal van huilen...

• Replies 1.7k
  • Views 19.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:o dat meen je niet ??? dat is echt vreselijk zeg zo'n jonge meid. dat is idd ontzettend triest. sterkte.
Ja... Ik vond het zo erg om haar ouders zo te zien... Ik had har al een jaar niet gesproken, maar zoooo erg... Haar moeten kon mn hand niet loslaten en ze trilde en het zo erg om aan te zien... ze was wel blij om ons te zien... Het zal je kind maar zijn... :(
En de muziek die ze er draaide... moet je ff in 'the lounge' kijken heb ik een topic over

Best. was vrij vandaag !

Hebbie je naam veranderd ?

Jaaa.. ;) Zien hoe het bevalt!

je had vrij :o Ik had 2 toetsen.. Engels (makkie) en economie.. ging ook wel aardig :D

hoeveel toetsen moet je nog ?

Morgen nog 3 en dan ist afgelopen..

maar wel WISKUNDE en (frans.. simpel) en AARDRIJKSKUNDE dat is 25 hoofdstukken :lol:

aardrijkskunde vond ik altijd wel cool. succes.

Ik wel.. maar 25 hoofdstukken :lol:

Hij ging goed! en wiskunde ook :D en frans ook wel hahaha

Halloo,, ik ''Loop'' weer even binnen aangezien jullie de enigste twee zijn die in deze topic chatten haha.. Anyways.. ik weet eik niets te vertellen :S

hey Frank dat doe je goed man :thumbup:

hoi kimmy, alles goed ?

Ja hoor met jou, jij bent toch Celine Dion fan, komt er een nieuw album ofzo?? Want ik las over concerten *tour*?
yep. een frans album in mei en een engels album in de herfst. ik kan niet wachten :yahoo:

Leuk man!!

Oh en we zijn niet de enige twee hier hoor :lol: natalie is er ook nog wel eens :lol:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.