Jump to content

Featured Replies

Weet ik :D

Ja, ik zal je gelijk moeten geven. Ik ben een fantastische zoon.

Maar dat is niet alleen in het zoon zijn... Want kijk, Ik ben de beste.

• Replies 1.7k
  • Views 19.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Je kent mij blijkbaar nog niet :lol:

Zo ben ik altijd

Maar ik ben wel zo, het moet leuk blijven. Maar ik ben tegenwoordig zelfverzekerd :lol: en ik hou heel erg van mezelf.. Hoe kan het ook anders! en er kan maar één de beste zijn -_- je bent het of je bent het niet :lol:

Geen egotripje dus

als je het zo zegt, ja dan begrijp ik het wel :lol:

niks is met zelfverzekerd zijn toch ^_^

Nee..

Ik heb mezelf her-ontdekt. Ik ben tegenwoordig een gigantische b**ch :lol: niet normaal soms. Dan denk ik, ooooooh, wat haat ik mezelf maar tegelijk, wat ben ik tog geweldig :D Ik heb weer lol in het leven, is ook anders geweest! Ben weer gelukkig, ik ben mezelf, ik heb mezelf gevonden.

das dan toch alleen maar goed :D

dan mag je best wel soms een b**ch zijn, zolang je maar weet dat je dat soms bent :lol:

sommige mensen zijn echt enorme b**ches maar hebben het niet door en dan vragen ze zich daarna af waarom niemand ze mag -_- :lol:

das dan toch alleen maar goed :D

dan mag je best wel soms een b**ch zijn, zolang je maar weet dat je dat soms bent :lol:

sommige mensen zijn echt enorme b**ches maar hebben het niet door en dan vragen ze zich daarna af waarom niemand ze mag -_- :lol:

hahaha iedereen houdt van mij.. OF NIET :lol:

nee ik ben best vaak een 'b**ch' dan vliegen de kut opmerkingen in het rond. Maar nooit achter iemand om, alleen tegen mensen waar ik niet mee omga. Als iets me niet aanstaat bij iemand die ik goed ken, laat ik dat weten. Ik heb er een hekel aan als mensen achter mijn rug om lullen.

Ik laat mensen weten wat ik denk. Maar ik ben subtiel. Ik ben eigenlijk geen jongen :lol:

:rofl:

kan ik ook niet tegen hoor, mensen die achter je rug om dingen over je zeggen.

zeg het dan meteen recht in mijn gezicht <_<

gelukkig zijn er minder van dat soort mensen op de hogeschool waar ik nu zit dan op mijn oude middelbare school :lol:

Ik zit over anderhalf jaar hopelijk ook op de HBO :lol: Kan niet wachten! Die achterbakse sletjes -_- ik kan er niet tegen :lol:

die zijn hier ook nog wel steeds hoor, maar in mindere mate :lol:

ik erger me zo aan dat soort meisjes, lopen maar en beetje rond te huppelen door de school en voeren geen reet uit -_-

precies.. Gatverdamme. Slaan wil ik ze -_- ik ben geen jongen dus dat mag ik :lol:

Ik ben weg!

doeeg!

xx

Halloooooooo mensen we zijn weer in de lucht :yahoo:

Ik kreeg al ontwenningsverschijnselen :P

blij dat BJ terug is :cheer:

alles goed met jou Suus?

Prima. Lekker weer !! helemaal fijn. Jij dan ?

ja goed hoor

lekker van het weer aan het genieten vandaag :D

en hopelijk morgen ook :lol:

en van het weekend :)

Nog plannen voor koninginnedag ?

nee niet echt plannen

lekker rustig aan doen nu ik eindelijk een weekje vrij heb :lol:

jij nog plannen?

geen idee nog. het wordt super goed weer dus misschien hier wel effies de stad in en dan lekker op het balkon in het zonnetje met een roseetje :lol: lekker hoor ;)

ja dat klinkt lekker relax :dance:

misschien doe ik wel hetzelfde :lol:

heb niet zo veel zin om de drukte in te gaan op koninginnedag als het zo warm word

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.