Jump to content

Featured Replies

nee jammer genoeg niet

ik kwam er pas achter dat die party werd gehouden toen de foto's online stonden van de party :lol:

• Replies 1.7k
  • Views 19.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lool ok, das ook handig.. maarre wie ben jij dan:P ik denk niet dat ik je ooit heb gezien.. hoe oud ben je?? of zit je ook op andere forums ofoz/?
ik was er wel. jj ook toch kimmy ?

ben Natalie en ben 20

zit niet op andere ana forums, ik heb pas sinds een jaar echt internet en heb forums pas sinds een half jaar ontdekt.

dus ken nog niet echt veel Anastacia fans, hopelijk komt daar verandering in :D

Hoe oud ben jij Kimmy?

@ Suus, jah ik was er ook :) Ik heb je gezien zonder dat ik wis t dat jij het was want toen kende ik je nog neit * Ingewikkelde zin *

Ik ben over 2 dagen 17 :D haha..

@ Natahlie, oo ok..zo.. . hoelang ben je fan?

sinds 2001 al :lol:

dus vind het best wel jammer dat ik het internet niet eerder heb ontdenkt, vooral nu ik terugdenk aan live at last/encore tour, zou leuk zijn geweest om met wat andere fans naar die concerten te zijn gegaan.

hoe lang ben jij al fan?

Ik sinds 26 februari 2005,, Niet zo lang dus maar zat toen gelijk al op het internet..

Het is idd jammer dan.. maar jah.. ik ga slapen, doei

Ooo. morge jarig:P Nix interesants eigelijk,, maarre ik ga lekker shoppe in Maastricht, jah helemaal daar,,, waaroM? S.Oliver shop :P ben bnieuwd!

Veel plezier alvast !!! hoop dat je een paar leuke outfits kan scoren :)

Thnx, jah ik heb al twee dingen achter laten houden, ben benieuwd of ik verder iets pas * ben niet de dunste :P * dus veel zit altijd gelijk strak
Ja de dingen die ik achter heb laten houwen zijn hopelijk goed :D

komt vast morgen allemaal wel goed

hopelijk vind je dan ook nog een paar andere leuke dingen :D

wat heb je achter laten hangen ?
Uhm dat ene bloesje omslagdoekje dingetje wat Anastacia aan heb in de foto's waar zie die neppe aarbei bijna opeet.. en.. nog zown ander soort shirtje strikje dingetje dat licht grijze
Ja hea,, alleen een beetje moeilijk uitgelegd haha , en ik ben te lui om het helemaal op te gaan zoeken op de site.
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.