Jump to content

Featured Replies

Dat dacht ik ook. Het is trouwens ook veel leuker als je met echte fans gaat.

Daar ben ik het mee eens!! anders sta je daar met iemand die zich staat te vervele!! met fans kan je uit je dak gaan :D

• Replies 1.7k
  • Views 19.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En die snappen het niet dat als je helemaal uit je dak. Die staan er dan heel lauw bij -_-
ja, met fans is het gewoon veel leuker, krijg je tenminste ook geen rare blikken als je meezingt ofzo :P
Haha, er zal ook nooit iemand met mij mee gaan die de artiest niet leuk vind. Tenminste, Edwin en ik hebben redelijk dezelfde smaak qua concerten :P Met wie gaan jullie altijd?

het hangt er voor mij maar vanaf wie er mee wilt :P

ik heb niet echt een vast persoon om mee te gaan

Voor Ana heb ik een vast clubje en voor andere concerten een aantal andere vrienden.
kijk dat is nou leuk, allemaal mensen die ook echt geinteresseerd zijn en waar je plezier mee kan hebben bij die concerten :lol:
Yep heb het wel getroffen :lol:
en ik kom ook steeds dezelfde mensen tegen :lol: hey jou ken ik ergens van :P
dat had ik ook een tijdje bij lucie silvas concerten en ook wel leuke contacten, maar die zijn allemaal een beetje vervaagd nu :lol:

ach ja, dat soort dingen gebeuren :lol:

ik ben al blij dat ik nu veel nieuwe mensen heb leren kennen op mijn opleiding joh, die zie ik ook veel vaker

maar ik moet gaan

spreek je snel!

Voor concerten van Ana en Pink heb ik vaak dezelfde.. Ik ga ook naar Joss Stone met iemand van dat groepje.. hartstikke leuk!!!

Meeste van mijn vriendinnen houden niet zo van mijn muziek, op een na :P

Ik heb hetzelfde probleem als jij Frank :P

al mijn vrienden vinden mijn muziek niet leuk, dus die meenemen naar een concert heeft voor mij ook nooit zin :lol:

Geen idee :lol: :P

Ik ben vanavond naar de Dolly Dots geweest en het was echt GEWELDIG !! Er is ook gefilmd voor een DVD en ik stond vooraan aan de catwalk :yahoo:

Loool naar de Dolly Dots, was het echt leuk? haha

Het was echt geweldig maar ze waren natuurlijk heel populair toen ik een jaar of 12-14 was. Jeugdsentiment zeg maar.

Heel Ahoy ging uit zijn dak. Zelfs de mensen met zitplaatsen stonden de hele avond te swingen. Niet normaal.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.