Jump to content

Featured Replies

Thanks. Ik heb heerlijke macaroni gemaakt met gehakt, saus, verse groente en strooikaas YUMMIE.

Laterzzzzzz.

• Replies 1.7k
  • Views 19.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Het was erg lekker.

Heb jij al gegeten dan ?

Jaja we hadden visite :)

Alles goed ?

hallo allemaal :cheer: :cheer:

hey wen, daar is ze weer :lol:

ik heb gesport, schoongemaakt en de was gedaan *phew* dat was me het dagje wel zeg.

hoe ging het squashen ?

het ging wel, maar na een half uur kon ik echt niet meer :lol:

jij had een druk dagje zeg! heb je nog wel energie over? :P

Niet echt. Ik hang een beetje op de bank :lol:

mag ook wel na zo'n dagje :lol:

morgen laatste grey's anatomy van het seizoen :o daarna moeten we weer maanden wachten op een nieuwe aflevering

Edited by xnataliex

mag ook wel na zo'n dagje :lol:

morgen laatste grey's anatomy van het seizoen :o daarna moeten we weer maanden wachten op een nieuwe aflevering

:w00t: :w00t: :w00t:

waaaaaaaaaaaaaaat echt al weer de laatste ..................baluuuuuuuuuuuuuuuuh

ps alles is goed hoor met jullie ook :cheer: :cheer:

:o dat meen je niet. Dat is zwaar naadje :( Is zo irritant dat ze alle series tegelijkertijd stopzetten voor de zomer.

Kunnen ze het niet beter verdelen ?

nee dat kunnen ze in hilversum niet echt geloof maar ja we moeten er echt aan geloven denk

ze vinden het daar heel goed voor ons om series te blijven herhalen om te kijken of ons geheugen goed blijft werken :lol: :lol:

ja nu krijg je allemaal herhalingen

echt irritant! is altijd zo alle goeie series stoppen tegelijkertijd en dan is er niks leuks meer op tv :P

Edited by xnataliex

komt goed gaan we gewoon lekker kletsen met z'n alle hier en dan komen we de zomer ook wel door

en voor degene die op vakantie gaan.............have fun :cheer: :cheer:

iemand een bakkie thee en een oreo ?
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.