Jump to content

Featured Replies

Heb ook liever nieuwe muziek maar dat zit er voorlopig niet. Dan maar de kleertjes kopen :lol:
  • Replies 1.7k
  • Views 19.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

gelukkig doet ze de kledinglijn en parfum en dat is natuurlijk ook leuk

zoals je al zei kleertjes kopen, en lekker veel ook :D

anders hadden we 2 jaar lang helemaal niks van haar gehoord.

Edited by xnataliex

Ik vind die parfum echt heel erg lekker. Godzijdank :lol:

Heb jij al veel kleding gekocht ?

best wel veel ja :P

en ga na mijn verjaardag denk ik ook maar weer even naar de P&C om nog wat kleertjes te kopen :D

jij ook al veel kleding gekocht?

Tot nu toe heb ik een spijkerbroek, een zwarte broek, een bloes en 1 t-shirt met lange mouwen en 1 t-shirt met korte mouwen gekocht.

ik heb ongeveer hetzelfde gekocht :P

1 spijkerbroek, 1 zwarte broek, 2 t-shirts met korte mouwen, een blazer, een bloes en een jas.

ik heb ongeveer hetzelfde gekocht :P

1 spijkerbroek, 1 zwarte broek, 2 t-shirts met korte mouwen, een blazer, een bloes en een jas.

welke zwarte broek is dat ? met een fijn bruin streepje ? zo ja dan heb ik die ook :lol:

Gelukkig Nieuwjaar :wub:

ja die heb ik ook :P

Heb je dat jasje er ook bij ? Ik vond hem effe te duur. Hoop hem in de sale te kopen.

Ik was expres naar de P&C gegaan om die broek en het bijpassende jasje te kopen.

Ik had het nodig voor mijn studie en stage gesprekken, dus dat was mijn excuus om het te kopen :P

Oh dat doe je goed. Ik moet maar eens gaan kijken of dat jasje nog te krijgen is.
leeeuk:p maar ik begin dus egt vet niet aan die kleding!! haha
Dat zou ik ook maar niet doen Frank :lol:
Ik vind het hier niet zo leuk meer... ik denk niet dat jullie mij nog veel zullen zien!
:o Hoezo dat ?
Nou ja... hoe zal ik het zeggen... Het gaat hier alleen om de posts, en dat er zoveel mogelijk mensen komen kijken, zodat we de robbie forum kunnen passeren. Het gaat er toch om dat het leuk is hier? en dat vind ik niet meer zo hier... Het is te onpersoonlijk geworden.
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.