Jump to content

Featured Replies

trouwens even tussen door

geweldig optreden va anastacia afgelopen zondag ..............jammer dat het maar 1 liedje was :(

• Replies 1.7k
  • Views 19.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja goed he ? Ze was echt waanzinnig. Wat een stem. Het is alweer een tijdje geleden dat ze officieel opgetreden heeft maar ze kan het nog steeds :dancing: Helaas maar 1 nummer maar alles beter dan niets :lol:

ja het was tenminste weer iets en nu maar hopen dat de geruchten rond dat charity nummer met annie lennox, etc. waar zij aan mee zou doen ook waar is

wil haar snel weer op het podium zien of iets van een nieuw nummer horen :lol:

dat is waar ....tenslotte was Robbie er helemaal niet erruuuuuugggg jammer al zeg ik het zelf en geen Bon Jovi :cry: :cry:

maar dat neemt niet weg dat ik het niet goed vond ..... en wat dachten jullie van take that

Ja joh ik ook. Het begint nu wel weer heel erg te kriebelen hoor. Heb trouwend eerder vandaag dat concertje in Hannover bekeken (T-Mobile party) en toen kreeg ik echt nog meer heimwee :( :lol:

ik weet wat je bedoelt

laten we hopen dat er snel weer iets van een concert is en dan wel graag in de buurt van nederland :lol:

Ik help het jullie hopen
Awwwww das lief :lol: Ga jij dan ook ?
Awwwww das lief :lol: Ga jij dan ook ?

wie weet ligt er aan of Bon Jovi of Robbie komen ???

hoe bedoel je ? Ana heeft tegenwoordig haar eigen shows en staat niet meer in iemands voorprogramma :lol:

Ja dat weet ik maar er wordt gezegd dat Bon Jovi in 2008 begint met de wereld tour en als ze dan naar nederland komen

ga ik daar naar toe en ik weet niet of ik naar allebei kan moet even kijken maar ik laat het jullie optijd weten misschien

kunnen we met z'n alle iets afspreken dan ???

als jullie dat willen tenminste

Oh ik begreep je verkeerd :lol:

Ik heb altijd een vaste groep waarmee ik afspreek voor Anastacia. Misschien vind Natalie het wat ?

Oh ik begreep je verkeerd :lol:

Ik heb altijd een vaste groep waarmee ik afspreek voor Anastacia. Misschien vind Natalie het wat ?

dat is wel heel gezellig lijkt mij als je met z'n alle daar naar toe gaat he

wij zijn vorig jaar met 1 man naar Robbie geweest en dat was erg gezellig het was alleen erg jammer dat we niet allemaal bij elkaar zaten in de arena

wow ben even weg en mis meteen de helft van het gesprek :lol:

maar om er even weer in te komen, heb op dit moement geen vast groep meer om mee naar concerten te gaan, dus ben op zoek naar nieuwe mensen die in dezelfde muziek als ik zijn geinteresseerd :P

maar ik moet gaan

spreek jullie snel!!

Edited by xnataliex

ik ga er ook vandoor. ajuus. trusten.
weltrusten dames spreek jullie gauw weer
Take that was geweldig, vooral back forgood!

Take that was niet zo bijzonder vond ik..

Nou ja.. Voor ana concerten heb ik ook vast groepje ;) heeel leuk altijd!!

Suuus.. Dankje voor de sig :wub: Ben er blij mee :D

Jaa ik heb ook ontzettend heimwee naar ana :( Mis haar !!

Das mooi ;) Staat je goed hoor :lol:
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.