June 1, 201015 yr A very good video, funny in parts, and I didn't even need the subtitles because your English is really good :D What did you think was funny? :kink:
June 1, 201015 yr Author What did you think was funny? :kink: What I thought was the funniest was when you incurrupt me when I'm trying to say "Welcome to the Eurovision Song Contest 2010! :lol:
June 1, 201015 yr Author This is from the before party! they played alot of ESC winning songs Bxi9mkZcmCA this is a little embarressing because when they sung Bobbysocks you can hear me sing, but in my defence everyone else were doing it :P
June 1, 201015 yr What I thought was the funniest was when you incurrupt me when I'm trying to say "Welcome to the Eurovision Song Contest 2010! :lol: :heehee:
June 1, 201015 yr What did you think was funny? :kink: When one of you was zooming in, and the other said "You can't hear me when you zoom", and the person zooming was like "Sorry".
June 1, 201015 yr Author Gratulerer med fantastisk reisen :wub: Vil se videoen når jeg kommer hjem. :o Tusen takk, jeg kan ikke tro at den er over for denne gang :cry: Hvor er du? På skolen?
June 1, 201015 yr Jeg vet :cry: Det er meget trist :( På universitetet :angry: Men jeg abeider til august nå. Edited June 1, 201015 yr by Ljósið
June 1, 201015 yr Forresten, den er fantastisk video! Jeg kan ikke vente lenger til bilder! :w00t: Edited June 1, 201015 yr by Ljósið
June 1, 201015 yr Author Jeg vet :cry: Det er meget trist :( På universitetet :angry: Men jeg abeider til august nå. Meget meget meget trist :( :kink: Hvor er det du arbeider? Forresten, den er fantastisk video! Jeg kan ikke vente lenger til bilder! :w00t: Takk! :D bildene kommer nok senere idag ;)
June 1, 201015 yr Meget meget meget trist :( :kink: Hvor er det du arbeider? Takk! :D bildene kommer nok senere idag ;) Arbeider på instittutet (gradsstudier). Jeg vil studere på dere også etter universitetet. Det er bra! :D Edited June 1, 201015 yr by Ljósið
June 1, 201015 yr Author Arbeider på instittutet (gradsstudier). Jeg vil studere på dere også etter universitetet. Det er bra! :D You wanna study ON us? :P
June 1, 201015 yr :lol: Freeze. Greenfroze. Freeze. Greenfroze. My name is Freeze. Oh yes, Freeze or Greenfroze is sitting right next to me.
June 1, 201015 yr Der = there, isn't it then? :( I do tend to mix up danish and norwegian in my head, i know der = 'there' in danish ;o
June 1, 201015 yr These are fun, thanks! And I thought UK would come "bottom 1" as well. Edited June 1, 201015 yr by Mattias
June 1, 201015 yr Author Der = there, isn't it then? :( I do tend to mix up danish and norwegian in my head, i know der = 'there' in danish ;o Ah you wrote 'dere' and not 'der' der = there dere = you as in many
June 1, 201015 yr Author These are fun, thanks! And I thought UK would come "bottom 1" as well. "bottom 1" ^_^