July 19, 201410 yr I will be nominating once Ive heard more from the earlier years than whats on Absolute Schlager. (Håll Om Mig is essential)
July 28, 201410 yr That last round of cuts was BRUTAL. Here's the offcuts. BUBBLING UNDER Sandra Dahlberg - Jag tar det jag vill ha Gunther & The Sunshine Girls - Like Fire Tonight Molly Sandén - Why Am I Crying? Army of Lovers - Rockin' The Ride Erik och Tone - Hello Goodbye Shirley's Angels - I Thought It Was Forever The Playtones - The King Christian Walz - Like Suicide The Nicole - Razborka Caracola - Smiling In Love Loreen - Euphoria Loreen - My Heart Is Refusing Me Lovestoned - Thursdays Eric Saade - Popular The Moniker - Oh My God! Sanna Nielsen - Undo Sanna Nielsen - Empty Room Carola - Evighet Mans Zelmerlow - Cara mia Andreas Johnson - Sing For Me Jessica Folcker - Om natten Rongedal - Just A Minute Afro-Dite - Aqua Playa Linda Sundblad - Lucky You Linda Bengtzing - Jag ljuger sa bra Timoteij - Kom Nanne - Hall om mig
July 28, 201410 yr I'm sorry but having to ORDER these remaining forty is giving me a NERVOUS BREAKDOWN
July 28, 201410 yr That last round of cuts was BRUTAL. Here's the offcuts. BUBBLING UNDER Sandra Dahlberg - Jag tar det jag vill ha Gunther & The Sunshine Girls - Like Fire Tonight Molly Sandén - Why Am I Crying? Army of Lovers - Rockin' The Ride Erik och Tone - Hello Goodbye Shirley's Angels - I Thought It Was Forever The Playtones - The King Christian Walz - Like Suicide The Nicole - Razborka Caracola - Smiling In Love Loreen - Euphoria Loreen - My Heart Is Refusing Me Lovestoned - Thursdays Eric Saade - Popular The Moniker - Oh My God! Sanna Nielsen - Undo Sanna Nielsen - Empty Room Carola - Evighet Mans Zelmerlow - Cara mia Andreas Johnson - Sing For Me Jessica Folcker - Om natten Rongedal - Just A Minute Afro-Dite - Aqua Playa Linda Sundblad - Lucky You Linda Bengtzing - Jag ljuger sa bra Timoteij - Kom Nanne - Hall om mig Might want to check you didn't just slice out your top five by mistake :o
July 28, 201410 yr Might want to check you didn't just slice out your top five by mistake :o I'm having to do this bit tactically and ONT, DET GÖR ONT!
July 28, 201410 yr 1 Alcazar - Not A Sinner, Nor A Saint 2 Pernilla Wahlgren och Jan Johansen - Let Your Spirit Fly 3 Linda Bengtzing - Jag ljuger sa bra 4 Kikki Danielsson - I dag och i morgon 5 Pay TV - Trendy Discotheque 6 Alcazar - Alcastar 7 Nanne - Evig karlek 8 Lili och Susie - Show Me Heaven 9 Swedish House Wives - On Top of the World (Safura Butcher Discotits mix) 10 Roger Pontare - Silverland 11 Jessica Andersson - Kalla natter 12 Mans Zelmerlow - Hope & Glory 13 Linda Bengtzing - Hur svart kan det va 14 Anniela - Elektrisk 15 Charlotte Perrelli - Hero 16 BWO - Temple of Love 17 Helena Paparizou - Survivor 18 Martin Rolinski - In and Out of Love 19 Sanna - Hela varlden for mig 20 Sanna Nielsen - Vagar du, vagar jag 21 Agnes - Love Love Love 22 Lena Philipsson - Det gor ont 23 Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vagar 24 Shirley Clamp - Min karlek 25 BWO - Lay Your Love On Me 26 Malena Ernman - La voix 27 Alcazar - Blame It On The Disco 28 Alcazar - Stay The Night 29 Charlotte Perrelli - The Girl 30 Linda Bengtzing - Alla flickor 31 Sibel - That Is Where I'll Go 32 Afro-Dite - The Boy Can Dance 33 Sarah Dawn Finer - Moving On 34 Jenny Silver - Something In Your Eyes 35 Sahlene och Storeng - Killing Me Tenderly 36 Shirley Clamp - Att alska dig 37 Salem al Fakir - Keep On Walking 38 Timoteij - Stormande hav 39 Linda Bengtzing - E det fel pa mig 40 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire Jag GRÅTER REDAN NU!
July 28, 201410 yr Author It's a stellar list indeed! First heat is going LIVE on Thursday so any last nominations before then please. Tack.
July 28, 201410 yr I'll have mine up tomorrow, need to do a bit more listening but I'm flagging sitting at this computer...
July 29, 201410 yr COMMISERATIONS TO THESE BRAVE 23 SONGS 2008 l The Nicole - Razborka 2006 l Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra Now chucking THESE OUT with the andra chansens is simply UNFORGIVEABLE That last round of cuts was BRUTAL. Here's the offcuts. BUBBLING UNDER The Nicole - Razborka Linda Bengtzing - Jag ljuger sa bra BITCH YOU WERE SAYING?
July 29, 201410 yr I apologise. I didn't realise JUST how hard it was to accommodate everything :( FUCKING ADAMALOUD NOT LETTING US DO TOP FIFTIES.