July 9, 201510 yr Author A few more please or I'll just close this as there's really no point with like 8 votes :lol: :(
July 9, 201510 yr t.A.T.u - Ya Soshla S Uma FAVOURITE Koda Kumi - TABOO t.A.T.u. - Nas ne dagoniat Namie Amuro - What A Feeling Shakira - Dia especial Demy - I zoi (to pio omorfo tragoudi) Alizee - Moi… Lolita Evridiki - Comme ci, Comme ca Antique - Dinata dinata Antique - Opa opa Nelly Furtado - Mas Shakira - No Koda Kumi - KO-SO-KO-SO (there's no final -KO in this one :lol: ) t.A.T.u - Belly plaschik Shakira - Las de la Intuición Shakira - La Tortura Shakira - Te dejo Madrid Shakira - Lo hecho esta hecho Shakira - Loba Shakira - Waka Waka (Esto Es África) Demy - Poses hiliades kalokeria Michel Telo - Ai se eu te pego O Zone - Dragostea din tei LEAST FAVOURITE
July 9, 201510 yr 01. KARA - Step [FAVOURITE!] 02. Michel Telo - Ai se eu te pego 03. Girls’ Generation - I Got A Boy 04. Tiny G - Minimanimo 05. 2NE1 - I Am The Best 06. Girls’ Generation - Flower Power 07. B.A.P. - One Shot 08. O Zone - Dragostea din tei 09. Girls’ Generation - Paparazzi 10. Girls’ Day - Expectation --- 11. Medina - Kun for mig 12. Medina - For altid 13. BoA - Masayume Chasing 14. 2NE1 - I Love You 15. Shakira - Waka Waka (Esto Es África) 16. Molly Sandén - Mitt liv är mitt 17. T-ARA - Roly Poly 18. Enrique Iglesias ft. Genta da Zona & Descember Busco - Bailando 19. Kyarypamyupamyu - Fashion Monster 20. Donatan & Cleo - My Slowianie / We Are Slavic --- 21. Kyarypamyupamyu - Kira Kira Killer 22. 2NE1 - MTBD/Manboob (CL Solo) 23. Daddy Yankee - Gasolina 24. Namie Amuro - What A Feeling 25. BoA - Hurricane Venus 26. Timoteij - Kom 27. Molly Sandén - Det Är Inte Jag 28. Edurne - Amanecer 29. Sigur Ros - Hoppipolla 30. Gabrielle - Ring Meg --- 31. Timoteij - Stormande hav 32. PSY - Gangnam Style 33. T-ARA - I Go Crazy Because Of You 34. Girls’ Generation - Gee 35. 2NE1 - Can’t Nobody 36. Brown Eyed Girls - Abracadabra 37. 2NE1 - Happy 38. 2NE1 - Hate You 39. Psy - Gentlemen 40. Shakira - Loba
July 9, 201510 yr +40 Timoteij - Kom +39 Sanna Nielsen - Vågar du vågar jag +38 Antique - Opa Opa +37 Natasha St-Pier - Je n'ai que mon âme +36 NOAH - Over byen +35 MeKaDo - Wir geben 'ne Party +34 Nanne Grönvall - Håll om mig +33 One More Time - Den vilda +32 Medina - For altid +31 Antique - Dinata Dinata +30 Doris Dragović - Marija Magdalena +29 Marija Serifović - Molitva +28 Željko Joksimović - Lane moje +27 Girls Aloud - Je ne parle pas français +26 Kate Ryan - Ella elle la +25 Tal - Le sens de la vie +24 Lena Philipsson - Det gör ont +23 Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra +22 Ulrik Munther - Nån gång +21 Timoteij - Stormande hav +20 Darin - En apa som liknar dig +19 Behrang Miri - Jalla dansa sawa +18 Pastora Soler - Quédate conmigo +17 Erdem Kınay - İşporta (feat. Aynur Aydın) +16 Ulrik Munther - Jag vet inte hur man gör +15 Mandinga - Zaleilah +14 Nelly Furtado - Manos al Aire +13 Rebeka Dremelj -Vrag naj vzame +12 Shy'm - Prendre l'air +11 September - Mikrofonkåt +10 Helene Fischer - Atemlos durch die Nacht +09 Evridiki - Comme çi, comme ça +08 Shy'm - Et alors +07 Alina Devecerski - Flytta på dej