May 24, 200916 yr Author Jeg har en lille store søster, hun (?) heter Jo og hun er tjue-en. Jeg har null søskenbarn :cry: You have a littel big sister? :P either littel sister or big sister or younger sister or older sister
May 25, 200916 yr Author Dagens Ord: Happy Birthday // Gratulerer Med Dagen!! Gratulerer med dagen Gratulerer med dagen Gratulerer kjære ERIK Gratulerer med dagen Hurra for deg som fyller ditt år jeg deg vil jeg gratulere alle i ring og kring deg vi står og sier du vil meres bokke nikke nei og snu oss om kring danse med deg og hopp og sprett og spring ønske deg en hjerte alle gode ting å si meg hva vil du meres gratulerer :kink: Happy birthday Erik // Gratulerer med dagen Erik :birthday: :birthday: :birthday: :birthday: :birthday:
May 25, 200916 yr Author Gratulerer med dagen Erik!!!! OMG people are so good in Norwegian today :wub: Thank you !! :D
May 29, 200916 yr Haha, nice thread. I am English living in Norway, so my Norwegian isn't perfect :P Mitt navn er Louise, jeg bor i Kristiansand. :)
May 29, 200916 yr Interesting.. maybe Pavel can teach us Russian :kink: No problem! :kink: When do i start?
January 4, 201015 yr After all-day studying I've come to a conclusion that norwegian vowels are f***ed up :lol: :lol: :( Russian/japanese/chinese might be the only languages harder to learn :heehee:
January 5, 201015 yr After all-day studying I've come to a conclusion that norwegian vowels are f***ed up :lol: :lol: :( Russian/japanese/chinese might be the only languages harder to learn :heehee: Nihongo wa yasashii desu :kink:
January 5, 201015 yr Haha yes :P a e i o u y æ ø å is hard for you? :lol: Those combinations and diphtongues are so sophisticated but i think i'm doing it all right now tbh :D Just to memorize exceptions a la "bord" where 'd' isn't pronounced or words where 'o' can mean either 'o' or 'u' sound :( The latter is the hardest. Hva heter du? Jeg heter Pavel. Forstår du norsk? Nei, det gjør jeg ikke. :(
January 5, 201015 yr Nihongo wa yasashii desu :kink: Абсолютно согласен, а ещё можно и по-другому конечно... :kink: